باشگاه پرسپولیس به کمال کامیابی نیا هافبک دفاعی تیم خود ۴۸ ساعت فرصت داد تا تکلیف خود را برای ماندن یا جدایی از این تیم مشخص کند و امشب هم این مهلت به پایان می رسد. 

مدیربرنامه کامیابی نیا درباره آخرین وضعیت این بازیکن در گفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد: باشگاه پرسپولیس فرصتی به کامیابی نیا نداده است و فقط این باشگاه می خواهد که وضعیت بازیکنانی که قراردادشان به پایان می رسد هر چه سریعتر مشخص شود. با توجه به اینکه کامیابی نیا پیشنهاد قابل توجهی از یکی از تیم های ترکیه ای دریافت کرده است قرار بر این شد که  تا فردا نتیجه نهایی را به باشگاه پرسپولیس اعلام کنیم. 

او درباره اینکه کامیابی نیا همراه با احمد زاده در ترکیه به سر می برد، گفت: بله یک تیم ترکیه ای پیشنهاد خوبی داده است که هنوز پیوستن کامیابی نیا به این تیم ترکیه ای قطعی نشده است و تکلیف این بازیکن تا فردا مشخص می شود. 

مدیربرنامه کامیابی نیا درباره جلسه اش با گرشاسبی سرپرست باشگاه پرسپولیس گفت: جلسه ای روز جمعه هفته گذشته با گرشاسبی داشتم که سرپرست باشگاه پرسپولیس قول داد که جریمه های کمال کامیابی نیا را ببخشد و قرار شد با حضور  این بازیکن در باشگاه به جمع بندی نهایی برسیم. اگر اتفاق خاصی رخ ندهد فردا به همراه کامیابی نیا به باشگاه پرسپولیس می رویم تا وضعیتش را مشخص کنیم. 

او درباره اینکه دریافت  ۲۰ درصد از پیش قرارداد یکی از شرط های کامیابی نیا برای تمدید قرارداد با پرسپولیس گفت: این موضوع صحت ندارد و کمال چنین شرطی را نگذاشته است. 

مدیربرنامه کامیابی نیا درباره نگرانی هواداران پرسپولیس بابت احتمال جدایی این بازیکن از سرخپوشان پایتخت خاطر نشان کرد: به هر حال از پیشنهاد تیم ترکیه ای نمی شود چشم پوشی کرد و همین موضوع باعث شده که تکلیف کامیابی نیا با پرسپولیس هنوز مشخص نشود.

 

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.