ایندپندنت گزارش داد، با وجود انتشار اخباری امیدوار کننده درباره روند ریکاوری محمد صلاح، هکتور کوپر سرمربی تیم ملی مصر اعلام کرد که این بازیکن ۲۵ ساله هنوز برای بازی در جام جهانی ۲۰۱۸ آماده نیست و به همین دلیل او دارد خودش را برای بازی‌های بدون صلاح آماده می‌کند.

کوپر درباره صلاح که در فینال لیگ قهرمانان اروپا از ناحیه کتف آسیب دید، گفت: امیدواریم که مصدومیت صلاح روی تیم ما اثر منفی نگذاشته باشد. ما تلاش می‌کنیم که همان تیم قبل باشیم. ما نمی‌توانیم به تنها یک بازیکن وابسته باشیم. او برای ما بازیکن مهمی است اما اگر به موقع آماده نشود ما خودمان را برای استفاده از بازیکنی دیگر آماده می‌کنیم. فوتبال همین است. چنین اتفاقاتی برای هر بازیکنی رخ می‌دهد. ما ممکن است نیاز پیدا کنیم که بازیکن دیگری را به جای صلاح به میدان بفرستیم اما امیدواریم که چنین اتفاقی رخ ندهد.

کوپر که شاگردانش ۱۵ ژوئن در گروه نخست باید به مصاف اروگوئه بروند، اضافه کرد: صلاح در مقطعی از ریکاوری قرار دارد که فقط مختص مصدومیت شانه‌اش نیست. ما باید حرکات او و آمادگی جسمانی‌اش را هم ارتقا دهیم، چون مصدومیتش باعث شده که نتواند مانند یک بازیکن معمولی تمرین کند با این حال ما اخبار خوبی از پزشک‌ تیم‌مان داریم و امیدواریم که او قبل از بازی‌‌مان برابر اروگوئه به ما ملحق شود. ما خوشبین هستیم و منتظر او هستیم.

سرمربی سابق اینتر و والنسیا سپس به ادعای اخیر سرخیو راموس، مدافع رئال مادرید - کسی که صلاح را در فینال لیگ قهرمانان اروپا مصدوم کرد - درباره اینکه صلاح با تزریق آمپول مسکن می‌‌توانست به بازی در فینال لیگ قهرمانان ادامه دهد، پاسخ داد و عنوان کرد: من پزشک نیستم اما نمی‌دانم که آیا راموس پزشک است یا نه. با این حال می‌دانم برای یک بازیکن بازی در فینال لیگ قهرمانان چقدر اهمیت دارد و صلاح هم مصدوم بود. من شک ندارم که اگر صلاح می‌توانست به بازی‌‌اش ادامه دهد این کار را انجام می‌داد.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.