هر چند در طول تاریخ افراد بسیاری با وجود وضعیت جسمانی خاص  وجود داشته اند که فعل خواستن را با قاطعیت صرف کرده و به رویاهای خود رنگ عمل پوشانده اند.

ماریا و کنسولاتا مواکیکیوتی اهل تانزانیا، یکی از دوقلوهایی بودند که اخیرا به خاطر مصاحبه هایی که با برخی رسانه های داشتند مورد توجه رسانه ها و کاربران قرار گرفته بودند.

این دوقلوهای 21 ساله مدتی قبل به خاطر مشکلات تنفسی و قلبی حاد در بیمارستان بستری بودند، مشکلی که مدتها امان آنها را بریده بود.این دوقلوها سال گذشته در یک مصاحبه اعلام کردند که علاقه بسیاری به معلم شدن پس از اتمام تحصیلات دانشگاهی دارند،این صحبتها از سوی دوقلوها موجب شد تا تعداد بسیاری از مردم به عزم و اراده آهنین آنها پی ببرند.

تمامی افرادی که روزی به تشویق این دو خواهر می پرداختند و تلاش های آنها را برای رسیدن به رویای معلمی مورد تقدیر قرار می دادند، به تازگی با شنیدن خبری در رسانه ها، میان موج عظیمی از غم و اندوه غوطه ور شدند.

خبری که بوی مرگ و خاک شدن آروزهای دوقلوها از آن به مشام می رسید،در کمال تاسف تلاش پزشکان برای درمان آنها با شکست مواجه گشت و این بود پایان غم انگیز زندگی دو خواهر با ذهنی پر از آرزوهای بزرگ!

خداحافظی دردناک دوقلوها با زندگی/آروزیی که زیر خاک دفن شد+تصاویر

خداحافظی دردناک دوقلوها با زندگی/آروزیی که زیر خاک دفن شد+تصاویر

خداحافظی دردناک دوقلوها با زندگی/آروزیی که زیر خاک دفن شد+تصاویر

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.