رضا فلاح با اشاره به ادامه عملیات جست‌وجو برای پیدا کردن امیرحسین ۸ ساله، گفت: در حال حاضر ۱۱ تیم امدادی هلال‌احمر متشکل از تیم‌های امداد و نجات کوهستان، آنست، واکنش سریع  و همچنین نیروهای محلی کوهستان در منطقه حضور دارند و جست‌وجوی روستا به روستا ادامه دارد.

وی با بیان اینکه "صبح امروز با حضور فرماندار و فرمانده نیروی انتظامی شهرستان جلسه‌ای برگزار شد تا روند جست‌وجوها تشریح شود"، ادامه داد: صبح روز شنبه هم جلسه شورای تامین تشکیل می‌شود.

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر تاکید کرد: از صبح امروز روند جست‌وجوهای تیم‌های امدادی جمعیت هلال‌احمر به صورت تلفنی به سرپرست استانداری، معاون عمرانی استانداری، مدیرکل مدیریت بحران استان کرمان و همچنین مدیرکل امنیتی استان اعلام شده است.

وی به ورود تیم‌های آفرود شهرستان بم به منطقه مفقود شدن کودک ۸ ساله منوجانی اشاره کرد و افزود: تیم آفرود از شرق استان وارد منطقه می‌شود و جست‌وجوی وجب به وجب توسط این تیم‌ها انجام می‌شود.

به گزارش ایسنا، تیم‌های امدادی جمعیت هلال‌احمر استان کرمان از ۷ خردادماه تاکنون طی سه عملیات مجرا نسبت به جست‌وجوی کودک در سراسر منطقه به صورت زمینی و هوایی اقدام کرده است.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.