تیم ملی والیبال ایران که برای شرکت در هفته سوم لیگ ملت‌های والیبال ۲۰۱۸ و دیدار با تیم‌های چین، برزیل و روسیه در شهر اوفا روسیه حضور دارد عصر روز گذشته(پنج شنبه) در حالی آخرین تمرینش پیش از آغاز هفته سوم لیگ ملت های والیبال را در سالن مسابقات برگزار کرد که طبق برنامه نیم ساعت پیش از آغاز زمان تمرین ملی پوشان جهت گرم کردن در سالن مسابقه حاضر شدند.

تیم ملی چین هم که هدایتش بر عهده رائول لوزانو سرمربی پیشین ایران است پیش از آغاز تمرین تیم ایران در حال برگزاری تمرین یک ساعته خود در سالن مسابقه بود و بنا به در خواست لوزانو و چینی ها به اعضای تیم ملی ایران پیش از اتمام کامل تمرین تیم چین اجازه ورود به سالن مسابقه داده نشد و بازیکنان تیم ملی کشورمان تا پیش از اتمام تمرین چینی ها، پشت درب های ورودی زمین مسابقه منتظر نشستند.

پس از پایان تمرین چینی ها بازیکنان ایران وارد سالن شدند تا به گرم کردن بپردازند. این در حالی بود که بازیکنان تیم چین در گوشه کنار زمین مسابقه نشسته بودند و زمین مسابقه را به طور کامل ترک نکردند. این موضوع با واکنش ایگور کولاکوویچ سرمربی تیم ملی والیبال کشورمان مواجه شد و ایگور با مراجعه به مترجم و دستیار لوزانو از آن‌ها خواست تا بازیکنان چین به بیرون از زمین بروند ولی بی توجهی آن ها منجر به خواهش و تذکر دوباره و سه باره کولاکویچ به چینی ها شد که این موضوع با برخورد زشت چینی ها و درگیری لفظی کادر فنی دو تیم مواجه شد که در نهایت با اعتراض و عصبانیت امیر خوش خبر سرپرست تیم ملی ایران قائله خاتمه پیدا می‌کند.

ناظر فدراسیون جهانی پس از اتمام تمرین تیم ایران در جلسه ای سرپرستان و سرمربیان دو تیم را فرا خواند و پس از بررسی موضوع، چینی ها را مقصر این اتفاق دانست که این موضوع با دلجویی چینی ها از کولاکویچ و خوش خبر ختم به خیر شد.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.