سردار حسین دهقان در رابطه با فرمایش رهبری درباره فعالیت‌های هسته‌ای کشورمان اظهار کرد: همان‌طور که دقت کردید رهبری اقدامات در چارچوب برجام را توصیه کردند، لذا بنایی برای خروج از برجام نداریم.

وی تصریح کرد: اگر قرار باشد برجام برای مردم ایران، رفع تحریم‌ها و گشایش اقتصادی را به همراه نداشته باشد برجام موضوعیتی ندارد.

مشاور فرمانده کل قوا در حوزه صنایع دفاعی و پشتیبانی همچنین بیان کرد: امروز آمریکایی‌ها به دنبال ایجاد یک فضای جدیدی هستند که امتیازاتی را از ملت ایران بگیرند، اما ملت ایران در جهت تامین منافع خود محکم ایستاده و به کسی امتیازی را نخواهد داد.

دهقان خاطر نشان کرد: آنچه منافع ما اقتضاء می‌کند همان چیزی است که رهبری و مسئولین نظام دنبال می‌کنند ، لذا آنچه رهبری فرمودند این است که ما هیچ منع و محدودیتی برای انجام اقداماتمان قائل نیستیم.

مشاور فرمانده کل قوا در حوزه صنایع دفاعی و پشتیبانی خاطر نشان کرد: آنچه مهم است این است که ما به عهد و قراردادهای خود با کشورهای بزرگ و همچنین تایید شورای امنیت سازمان ملل پایبند هستیم و این‌که طرف‌های مقابل آن را زیرپا بگذارند طبیعی است که ما دلیلی برای این‌که بخواهیم شرایط جدیدی را تحمل کنیم وجود ندارد ، لذا اقداماتمان را متناسب با آن انجام می‌دهیم.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.