سردار تقی مهری در شصت‌ودومین جلسه کمیته هماهنگی اجرای طرح‌های ویژه ترافیکی که صبح امروز در شهرک آزمایش برگزار شد، گفت: طرح تابستانی پلیس راهور در جاده‌های کشور از ۲۴ خرداد ماه آغاز شده و تا پایان شهریورماه ادامه خواهد داشت.

وی گفت: این طرح همزمان با تعطیلات عید سعید فطر و با هماهنگی همه دستگاه‌های امدادی و خدماتی اعم از هلال احمر، اورژانس، امداد خودرو و ... اجرا می‌شود.

رییس پلیس راهور با بیان اینکه این طرح همزمان با تعطیلات عید سعید فطر آغاز خواهد شد، گفت: در اجرای این طرح نیز پلیس همچون سال‌های گذشته خط قرمزهایی همچون سرعت و سبقت غیرمجاز و همچنین صحبت با تلفن همراه را در نظر گرفته است و مأموران ما بدون اغماض با این تخلفات برخورد خواهند کرد؛ چرا که چنین تخلفاتی هم جان راننده و سرنشینان را به خطر می‌اندازد و هم سلامت و ایمنی دیگران را با مخاطره روبرو می‌کند.

سردار مهری اضافه کرد: همچنین ارتکاب دو تخلف حادثه ساز همزمان نیز از جمله مواردی است که علاوه بر اعمال قانون و جریمه سبب توقیف خودروها نیز خواهد شد و مرتکبان چنین تخلفاتی از ادامه سفر باز خواهند ماند.

وی همچنین به تمهیدات ترافیکی پلیس برای برگزاری نماز عید سعید فطر اشاره کرد و گفت: طرح ترافیک ویژه برگزاری نماز عید فطر در تهران و دیگر شهرهای کشور با هماهنگی دستگاه‌ها و مسئولان مربوطه اجرا خواهد شد و در اجرای آن محدودیت‌ها و ممنوعیت‌های ترافیکی نیز اعمال خواهد شد که جزئیات آن اطلاع رسانی می‌شود.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.