حجت الاسلام بهمن شریف زاده در واکنش به نظر برخی کاربران خبرآنلاین که شعارها در حمایت از احمدی‌‎نژاد در حاشیه راهپیمایی روز قدس را سازمان دهی شده خوانده و شعاردهندگان را حامی او نامیدند نه «مردم» ، به خبرآنلاین گفت: خبرنگاران و عکاسان می دانند که هر شخصیتی از کدام نقطه به راهپیمایی ملحق می شود، طبیعتا در آن نقاط می ایستند تا شخصیت ها بیایند و از ورود آنها خبر تهیه شود. 

 

وی با بیان اینکه اعلام حمایت ها از احمدی نژاد صحنه سازی نیست و مردم شعار می دهند، ادامه داد: آقای احمدی نژاد مجموعه ای ندارد که بخواهد افرادی را برای این کار با هم هماهنگ کند. او دفتری دارد که مردم آنجا برای ملاقات می آیند. بنابراین مجموعه ای نیستند که بنشینند و شعار تهیه یا کارهایی را هماهنگ کنند!

این فعال سیاسی نزدیک به رئیس دولت نهم و دهم اقبال های عمومی به احمدی نژاد را خودجوش خواند و اظهار کرد: وقتی آقای احمدی نژاد به یک محل عمومی همچون راهپیمایی روز قدس وارد می شود، ممکن است چندنفری هم او را همراهی کنند ولی آن چندنفر به موج جمعیتی که سمتش می آیند، ربطی ندارد.

وی افزود: همان روز راهپیمایی قدس وقتی موج جمعیتی به سمت آقای احمدی نژاد آمد، شعارهایی را سر می دادند که با «مرگ بر اسرائیل» فرقی نمی کرد. مثلا «احمدی ساده زیست، دشمن صهیونیست» یکی از شعارها بود. البته آقای احمدی نژاد به جمعیت اطراف خود می گفت «امروز روز مرگ بر اسرائیل و مرگ بر آمریکاست، این شعارها را بدهید».

شریف زاده با بیان اینکه شعارهای حمایتی از احمدی نژاد در روز قدس جز شعار «احمدی ساده زیست، دشمن صهیونیست» جدید نبود و قبلا هم بیان می شد، اظهار کرد: وقتی آقای احمدی نژاد به جمعیت اطراف توصیه می کرد شعارهای مرگ بر اسرائیل و مرگ بر آمریکا بدهند، من در گوش ایشان گفتم «از آنجا که اسرائیل دشمن شما است، شعارهایی که در حمایت از شما می دهند با شعار مرگ بر اسرائیل فرق زیادی نمی کند چون موجب ناراحتی اسرائیل می شود»، آقای احمدی نژاد هم لبخندی زد.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.