اسدالله عباسی درباره حضور نمایندگان مجلس شورای اسلامی در روسیه برای تماشای مسابقات جام جهانی فوتبال، اظهار کرد: کشور در شرایط سخت اقتصادی قرار دارد و مردم با مشکل معیشت مواجه‌اند.

عضو هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: حضور نمایندگان در جام جهانی فوتبال با این شرایط اقتصادی حاکم بر کشور چه پیامی می‌تواند داشته باشد و چه اثری به همراه دارد.

عباسی تأکید کرد: اینکه نمایندگان میلیون‌ها تومان هزینه کنند و  فقط برای تماشای بازی‌های تیم ملی ایران به روسیه بروند، چه پیامی به همراه دارد و بحث تقویت روحیه بازیکنان تیم ملی جداست.

وی با بیان اینکه برای تقویت روحیه ملی پوشان راه‌های مختلفی وجود دارد، تصریح کرد: به‌جای سفر به جام جهانی می‌توان از طرق دیگر به بازیکنان تیم ملی برای ارائه کارنامه‌ای مطلوب در این رقابت‌ها روحیه داد.

عضو هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه حضور تعدادی از نمایندگان خانه ملت در جام جهانی از نظر هیأت رئیسه مجلس منتفی است، اضافه کرد: چنین چیزی اتفاق نخواهد افتاد و ما موافق آن نیستیم.

عباسی ادامه داد: همکاران ما که اسمشان در لیست اعزام به مسابقات جام جهانی بود، هم در این شرایط حاکم بر کشور به لحاظ اقتصادی، رغبتی برای این سفر از خود نشان ندادند و مایل به این سفر نبودند.

وی بیان کرد: پیشنهاد فدراسیون فوتبال یا وزارت ورزش و جوانان این بود که نمایندگان مجلس شورای اسلامی هم در این راستا همراهی کنند که بحثی جداست؛ اما نماینده‌ای به روسیه سفر نخواهد کرد.

عضو هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: ما از همین‌جا برای بازیکنان تیم ملی آرزوی موفقیت داریم تا بتوانند در جام جهانی روسیه عملکرد خوبی داشته باشند و دل مردم را شاد کنند.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.