قسمت جدید مجموعه «کلاه قرمزی» قرار است روز جمعه ـ ۲۵ خرداد ماه ـ ساعت ۱۲ به روی آنتن برود. بازپخش این مجموعه نیز در همان روز ساعت ۱۷ پخش می‌شود.

قسمت دیگر مجموعه «کلاه قرمزی» نیز روز شنبه (۲۶ خرداد ماه) ساعت ۱۲ به روی آنتن خواهد رفت و بازپخش آن ساعت ۱۷ همان روز خواهد بود.

پیش از این مدیر گروه کودک و نوجوان در گفت‌وگو با ایسنا از پخش ادامه قسمت‌های مجموعه عروسکی «کلاه قرمزی» در اعیاد ویژه ملی ـ مذهبی خبر داده بود.

بر اساس این گزارش، نوروز امسال مجموعه‌ «کلاه قرمزی» که برای سال ۹۶ تدارک دیده شده بود، به روی آنتن رفت. در همین راستا گروه تولیدکننده برای به‌روز شدن مجموعه، تغییراتی در آن اعمال و آیتم‌هایی به اثر اضافه کردند که در برخی از آنها از عروسکی جدید از جمله موش، گربه و عروسک «داداش گلم»  استفاده شده است.

پیش از این و در آخرین سری که از مجموعه «کلاه قرمزی» به روی آنتن رفت، زنده‌یاد دنیا فنی‌زاده عروسک‌گردانی «کلاه قرمزی» را بر عهده داشت و در این سری شیما بخشنده جایگزین او شد.

به طور کلی ۲۲ قسمت از مجموعه‌ی «کلاه قرمزی» به شبکه دو سیما تحویل داده شده است که ۱۲ قسمت آن در ایام نوروز به روی آنتن رفت و ۱۰ قسمت دیگر آن قرار است در اعیاد و مناسبت‌های شاد به روی آنتن برود.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.