الیوم السابع گزارش داد، سخنگوی شاهزاده ویلیام، نوه ملکه انگلیس به روزنامه‌نگاران در کاخ باکینگهام اعلام کرد، شاهزاده ویلیام در سفر خود به خاورمیانه با بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر اسرائیل و محمود عباس، رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین دیدار می‌کند، وی همچنین قرار است از کمپ آوارگان سوری نیز دیدار کند.

شاهزاده انگلیس نخستین شخص از خانواده سلطنتی این کشور خواهد بود که به نیابت از دولت انگلیس طی سفری از ۲۴ تا ۲۸ ژوئن به صورت رسمی به اراضی اشغالی فلسطین سفر می‌کند.

وی سفر خود را از اردن شروع می‌کند و در این کشور از کمپ آوارگان سوری بازدید و در سکونت‌گاه ویژه عبدالله دوم، پادشاه اردن اقامت خواهد داشت.

این شاهزاده برنامه دیدار با پادشاه اردن و همسر وی را در دستور کار ندارد و دیداری با حسین بن عبدالله، ولیعهد ۲۳ ساله این کشور خواهد داشت.

نوه ملکه انگلیس در اسرائیل قرار است از بنای یادبود قربانیان جنایات نازی‌ها دیدن و به آن ادای احترام کند و سپس با نتانیاهو و رووین ریولین، رئیس رژیم صهیونیستی در سکونت‌گاهش مذاکراتی خواهد داشت.

شاهزاده ویلیام همچنین ۲۷ ژوئن با عباس در دفترش در رام‌الله و آوارگان و جوانان فلسطینی دیدار خواهد داشت و مراسم جشنی برای وی برگزار می‌شود.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.