تارنمای «اسپورت بایبل» گزارش داد، این تارنمای وابسته به شرکت رسانه ای «لد بایبل» انگلیس است، روز سه شنبه در ادامه گزارش خود نوشت: تصاویر منتشره از ورود بازیکنان به شدت خوش پوش تیم ملی ایران به روسیه؛ توییتر را ذوب کرد.

تابستان داغ فوتبالی کمتر از دو روز دیگر آغاز می شود و تیم هایی همچون آرژانتین، برزیل، انگلیس، فرانسه، آلمان و اسپانیا در فهرست اصلی ترین شانس های کسب عنوان قهرمانی بیست ویکمین دوره جام جهانی قرار دارند.

در این بین، تیم ملی ایران که به زعم بسیاری شانس چندانی برای موفقیت در جام جهانی ندارد؛ با شیک پوشی تمام وارد روسیه شد و تصویر اعضای این تیم پوشیده در کت و شلواری سورمه ای رنگ دلربا صفحات فضای مجازی را پر کرده است.

در فهرست ۲۳ نفره «کارلوس کی روش» سرمربی پرتغالی این تیم، به غیر از بازیکنان لیگ داخلی، نام ستاره ایرانی لیگ برتر روسیه و همچنین «اشکان دژاگه» بازیکن مطرح باشگاه ناتینگهام فارست انگلیس به چشم می خورد.

این در حالیست که گردشی گذرا در توییتر حاکی از میخ کوب شدن بازیدکنندگان، پس از دیدن تصاویر مجذوب کننده بازیکنان تیم ملی ایران است.

ایرانی ها پیش از رویارویی با اسپانیا و پرتغال در مرحله گروهی، در نخستین بازی خود روز ۱۵ ژوئن (جمعه پیش رو) به مصاف مراکش می روند و بهتر است امیدوار باشیم فوتبال آن ها به اندازه ظاهرشان، فریبنده باشد.

 

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.