سرهنگ رضا معظمی گودرزی با اشاره به محدودیت‌های ترافیکی در تعطیلات عید فطر، اظهار کرد: تردد خودروها از ساعت ۱۲ ظهر امروز (پنجشنبه) تا ساعت ۲ بامداد روز جمعه ۲۵ خردادماه از مرزن‌آباد به سمت کرج ممنوع است.

وی اضافه کرد: با اعلام مأموران پلیس‌راه مستقر در محل، تردد خودروها از ساعت ۱۵ امروز (پنجشنبه) تا ساعت ۲ بامداد روز جمعه از کرج به سمت مرزن‌آباد به‌صورت یک‌طرفه خواهد بود.

رئیس پلیس‌راه استان البرز در ادامه گفت: تردد خودروها از ساعت ۱۲ ظهر روز شنبه بیست و ششم خردادماه تا ساعت ۲ بامداد روز یکشنبه از کرج به سمت مرزن‌آباد ممنوع می‌شود.

سرهنگ رضا معظمی گودرزی افزود: با اعلام مأموران پلیس‌راه مستقر در محور تردد خودروها از ساعت ۱۵ روز شنبه تا ساعت ۲ بامداد روز یکشنبه از مرزن‌آباد به سمت کرج به‌صورت یک‌طرفه خواهد بود.

وی همچنین تأکید کرد: درصورتی‌که عید سعید فطر روز شنبه بیست و ششم خردادماه اعلام شود، محدودیت‌ها و ممنوعیت‌های روز شنبه در روز یکشنبه اعمال خواهد شد.

رئیس پلیس‌راه استان البرز با اشاره به محدودیت تردد موتورسیکلت در محور کرج - چالوس و بلعکس، گفت: این محدودیت‌ها از ظهر روز گذشته اعمال‌شده و تا ساعت ۶ بامداد روز یکشنبه ۲۷ خردادماه ادامه خواهد داشت.

سرهنگ معظمی گودرزی با تأکید بر اینکه تردد انواع تریلر، کامیون و کامیونت از محور کرج - چالوس ممنوع است، از رانندگانی که قصد عبور از محورهای مواصلاتی استان به‌ویژه محور کوهستانی چالوس رادارند خواست با رعایت سرعت مطمئنه از بروز حادثه جلوگیری کرده و سفری ایمن را برای خود و خانواده رقم بزنند.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.