تمامی نگاه‌ها در این ساعت به سمت روسیه است. یک ماه هیجان انگیز با حضور ۷۳۶ بازیکن از ۳۲ کشور دنبال خواهد شد. امسال برزیل، اسپانیا و آلمان از شانس‌های اول قهرمانی در جام جهانی هستند و تیم ملی انگلیس با هدایت گرت ساوتگیت یکی از تیم‌هایی که با تکیه بر ستاره‌های جوان می‌تواند به دنبال شگفت آفرینی باشد.

تیم ملی فوتبال کشورمان هم در گروه با دو ابرقدرت فوتبال حال حاضر جهان و یکی از تیم‌های مطرح قاره آفریقا بازی می‌کند. شاگردان کارلوس کی روش فردا با مراکش مصاف می‌دهند.

ما در ادامه تمام آخرین اخبار، نمایش‌ها، عکس‌ها و ویدیو‌ها را از روسیه در تمام طول روز به عنوان بزرگترین مسابقات فوتبال در جهان به نمایش می‌گذاریم:

* ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه دقایقی برای حاضران در ورزشگاه سخنرانی کرد و به میهمانان این کشور در جام جهانی خوش آمد گفت.

* مراسم افتتاحیه با اجرای دو خواننده معروف روس برگزار شد و لوپیروا، سفر جام جهانی و رونالدو نازاریو، اسطوره فوتبال برزیل در این مراسم حضور داشتند. از پرچم کشورهای حاضر در این مسابقات هم رونمایی شد.

مراسم

ج..

ج.

جام3

 

رو

حمایت ویژه طرفدار روسیه!

 

* بعد از هشت پا و گربه، حیوان جدیدی برای پیش گویی وارد دنیای فوتبال شده است. این بار یک اسب آبی به پیش بینی دست زد و عربستان را برنده بازی افتتاحیه جام جهانی 2018 معرفی کرد.

اسب

 

qwqrfnzc1bsfvqqdxbkv

 

رختکن

 رختکن دو تیم پیش از آغاز بازی

رختکن2

ls;_

بازار ثبت سلفی در حوالی استادیوم داغ است

 

کاسیاس

ایکر کاسیاس با جایزه‌ای که سال ۲۰۱۰ به آن دست پیدا کرده بود در ورزشگاه حاضر شد

 

fhcd;khk

روسیه3

عربستان4

بازیکنان دو تیم با حضور در زمین مسابقه با جو ورزشگاه آشنا شدند

 

_vca_hi

نمایی از بیرون ورزشگاه لوژنیکی

* بازیکنان تیم ملی انگلیس فارغ از هیاهوی افتتاحیه جام جهانی، پس از تمرین نوبت ظهر امروز، در سالن ورزشی مشغول تمرین بولینگ شدند.

انگلیس

* عوامل برگزاری افتتاحیه پرچم تیم‌های عربستان و روسیه را در زمین چمن به نمایش گذاشتند و نیمی از ظرفیت ورزشگاه هم تکمیل شده است.

1

2

3

 

* این مراسم قرار بود ساعت 17:30 به وقت ایران برگزار شود که با توجه به مسائل امنیتی یک ساعت با تاخیر شروع می‌شود.

* بسیاری از طرفداران تیم‌های حاضر در این مسابقات از کشورهای دور و نزدیک به روسیه سفر کرده‌اند و عده‌ای از آنها برای برگزاری مراسم افتتاحیه به ورزشگاه لوژینکی شهر مسکو سفر کرده‌اند.

V_SDI

جام

جام2

جام4

جام5

عربستان

 

* یکی از اتفاق‌های جدید در جام بیست و یکم ورود کمک داور ویدیوئی است. در این سیستم داوران با استفاده از مانیتوری که در کنار زمین تعبیه شده، صحنه‌های مشکوک بازی را بررسی می‌کنند و در صورت نیاز تصمیمشان را تغییر می‌دهند.

جام جهانی

* آخرین خبر پیش از برگزاری افتتاحیه درباره محمد صلاح بود. بسیاری از طرفداران فوتبال در جهان نگران وضعیت کاپیتان تیم ملی مصر بودند که هکتور کوپر، سرمربی مصر اعلام کرد او صد در صد برای این مسابقات آماده است.

صلاح

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.