آیت الله سید احمد علم الهدی صبح جمعه در خطبه های نماز عید سعید فطر که در حرم مطهر رضوی اقامه شد اظهار کرد: روزی در این کشور اعضای موتلفه حسنعلی منصور که جاسوس انگلیس بود را کشتند که این اقدام برای امروز ما چند پیام دارد. 

وی افزود: این اقدام در مرحله نخست پیام ایثارگری و فداکاری را دارد و در مرحله بعد این اقدام انقلابی توطئه های آمریکا و انگلیس علیه ملت ایران را خنثی کرد. 

عضو مجلس خبرگان رهبری بیان کرد: در دوران حکومت قاچار و پهلوی متاسفانه کشور با قرار دادهای مختلف فروخته شد و امروز نیز نمایندگان مجلس باید مراقب باشند آن مسیر را دنبال نکنند و بخواهند با تصویب« ای اف تی اف» مملکت خود را بفروشند و دشمن را بر امور بانکی کشور مسلط کنند. 

امام جمعه مشهد تاکید کرد: امروز با دوران قبل از انقلاب تفاوت دارد زیرا ما برای این حکومت خون های زیادی دادیم و امروز هم رزمندگان ما در سوریه  برای حفظ اسلام جان خود را فدا می کنند و نمایندگان مجلس باید بدانند با این مجاهدت ها آنها به مجلس رفته اند. 

علم الهدی بیان کرد: دشمنان ملت ایران طی سال های پس از انقلاب تلاش های زیادی کردند تا این نظام را از بین ببرند اما هیچ موفقیتی نداشته اند و در شرایط فعلی نقشه آنها فشار اقتصادی و ایجاد مشکلات معیشتی برای مردم ما است که در این مسیر نباید عده ای به دلیل مشکلات اقتصادی مقابل نظام قرار گیرند و اعتصاب کنند. 

وی گفت: مسئولان نظام نیز باید توجه کنند گرانی مردم را خسته کرده و طاقت فرسا شده است و باید به عنوان نمایندگان ملت پای کار بیایند و مشکلات را حل کنند و این قابل قبل نیست محصولاتی که مربوط به خود دولت است احتکار شده و برای وضعیت بازار به هم بریزد.

امام جمعه مشهد تصریح کرد: احتکار ماشین ها برای افزایش قیمت آنها در بازار بر روی  دیگر موضوعات از جمله نرخ کرایه  و بالارفتن دیگر اجناس تاثیر می گذارد که باید به این موضوعات توجه شود.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.