محمود صادقی افزود: احضاریه ای از سوی دادسرای تهران به مجلس شورای اسلامی ارسال گردید که از طریق هیات نظارت بر رفتار نمایندگان به بنده اطلاع داده شد.

وی ادامه داد: دادستان تهران در نامه ارسالی به رییس مجلس شورای اسلامی ۲ برگ احضاریه نیز ضمیمه کرده بود و خواسته شده تا در خصوص شکایت شاکیان به دادسرا مراجعه کنم که آقای لاریجانی در پی نوشت به هیات نظارت بر رفتار نمایندگان نوشت که در متن احضاریه شاکی کیست؟ و موضوع چیست؟

نماینده مردم تهران در مجلس دهم اظهار داشت: بنابراین، استعلام کتبی در هیات نظارت مطرح گردید تا پس از بررسی اگر تشخیص داده شده که رفتار بنده خارج از موضوعات مطرح شده، بوده است به دادسرا مراجعه کنم.در این زمینه با آقای رحیمی مشاور رییس قوه قضاییه در امور پارلمانی نیز صحبت کردم و ایشان هم تعجب کردند و گفتند باید شاکی معلوم باشد. بنابراین، منتظر نظر هیات نظارت بر رفتار نمایندگان هستم.

محمود صادقی چهارشنبه گذشته با انتشار مطلبی در صفحه شخصی خود در توییتر اعلام کرد که دادستان تهران دو فقره ابلاغیه با مشخصات یکسان از شعبه چهار بازپرسی دادسرای فرهنگ و رسانه خطاب به وی برای رئیس مجلس فرستاده است.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.