پهپاد رژیم صهیونیستی مناطقی در نزدیکی اردوگاه البریح واقع در مرزهای بخش شرقی غزه و سرزمین های اشغالی را بمباران کرد.

منابع بهداشتی درمانی در غزه گزارش دادند: دو فلسطینی براثر اصابت ترکش های موشک شلیک شده از سوی پهپاد رژیم صهیونیستی زخمی شدند.

در همین حال ارتش رژیم صهیونیستی در بیانیه ای پس از این حمله مدعی شد: پهپاد اسرائیلی به سوی محل حضور گروهی در جنوب غزه را که قصد داشتند بالن های آتش زا را آماده کنند، چند گلوله به عنوان هشدار شلیک کرده است.

طی روزهای گذشته جوانان فلسطینی برای مقابله با اقدامات رژیم صهیونیستی بالن ها و بادبادک های آتش زا را بر فراز سرزمین های اشغالی در مرز غزه به پرواز درآوردند که باعث آتش سوزی در این مناطق شده است.

بنیامین نتانیاهو نخست وزیر این رژیم، بالون های آتش زای جوانان فلسطینی را که به سوی شهرک های صهیونیست نشین فرستاده می شود، کابوس واقعی برای تل آویو خواند.

آویگدور لیبرمن وزیر جنگ رژیم صهیونیستی به تازگی مدعی شده که از زمان آغاز راهپیمایی های بازگشت از ۳۰ مارس (۱۰ فروردین ماه) نزدیک به ۴۰۰ بادبادک و بالون از مجموع ۶۰۰ بادبادکی که به سمت اراضی اشغالی به پرواز درآمده اند، سرنگون شدند.

تنش ها و درگیری ها میان فلسطینیان و رژیم صهیونیستی طی ماه های اخیر شدت یافته و از آغاز راهپیمایی های بازگشت تاکنون ۱۲۴ فلسطینی به دست نظامیان اشغالگر شهید و بیش از ۱۴ هزار تن دیگر زخمی شدند.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.