نشست خبری هفته‌ پنجم لیگ ملت‌های والیبال ۲۰۱۸ که از فردا (جمعه) آغاز می‌شود برگزار شد و سرمربیان تیم‌های آلمان، بلغارستان و کره جنوبی و ایران درباره این هفته‌ نظرت‌شان را گفتند.

ایگور کولاکوویچ درباره هفته‌ پایانی، اظهار کرد: ما بالاخره پس از یک ماه به خانه باز گشتیم و از این که در برابر تماشاگران ایرانی بازی می‌کنیم، بسیار خوشحال هستیم. امید به بهترین ها داریم و تلاش می‌کنیم بهترین نتایج را کسب کنیم.

پلامن کونستاتینوف، سرمربی بلغارستان با اشاره به احساس خوشحالی حضور در ایران، گفت‌: بلغارستان در هفته‌ گذشته با ترکیبی با تجربه در ورنا بازی کرد، اما برای این هفته‌ از بازیکنان جوان‌تر استفاده می‌کنیم. خوشحال هستیم که در جو سنگین ورزشگاه آزادی برابر سه تیم قدرتمند بازی خواهیم کرد. من شنیده‌ام که جو سالن آزادی بسیار زیبا است و  امیدواریم که برای پیروزی برجنگیم و برای سایر تیم‌ها نیز آرزوی موفقیت می‌کنیم.

آندره‌آ جیانی، سرمربی آلمانی، گفت‌: از بازگشت دوباره به ایران بسیار خوشحال هستم. شنیده‌ام که بازی در جو سالن آزادی بسیار هیجان انگیز است. این آخرین هفته‌ لیگ ملت‌ها است و تلاش می‌کنیم تا جایگاهمان را در جدول بهبود بخشیم. امیدواریم که همه بازی‌ها را ببریم ، اما سه تیم دیگر نیز قدرتمند هستند. از بازیکنانم می‌خواهم نهایت تلاششان را کنند.

 کیم گوچول، سرمربی کره جنوبی با ابراز خوشحالی از حضور در ایران ، گفت‌: از این که برابر سه تیم خوب بازی خواهیم کرد، خوشحال هستم. عملکرد کره جنوبی تا به این جا خوب نبوده اما تلاش می‌کنیم نتایج بهتری را کسب کنیم.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.