آلبا امروز پنجشنبه در کنفرانس مطبوعاتی افزود : «ایران با یک طراحی و نقشه کشی‌ خوب ، بازی خود را انجام داد ، بازی برای ما دشوار شده بود اما در یک حرکت خوش شانسی توانستیم گل بزنیم ، با این حال ، من احساس خوبی‌ دارم ، فکر می‌ کنم که بازی خوبی‌ را ارائه دادیم ، وقتی‌ که حریف خود را در جلوی دروازه حبس می‌ کند ، گذشتن از آنها دشوار است» .

وی تصریح کرد: «در نیمه نخست دیدار ، ایرانی ها شروع به وقت کشی‌ بیش از معمول پرداختند اما این فوتبال است ، هر کسی‌ با سلاحی که دارد بازی می‌ کند ، ایرانی ها با سلاح های خود بازی را برای ما دشوار ساختند و در آستانه مساوی کردن بازی بودند، باید به شیوه بازی آنها احترام گذاشت، هر کسی‌ آنطوری که می‌ خواهد و می‌ داند بازی می‌ کند» .

آلبا اظهار داشت: « من مطمئن هستم که پرتغال در مقابل ایران با مشکل روبرو خواهد شد، ایران یک تیمی است که اسم و رسم ندارد اما بسیار منسجم است ، بازی با رقیبی که خود را در زمینش قفل می‌ کند دشوار است اما اعتماد به نفسی‌ که داریم ، بسیار بزرگ است».

وی یادآور شد: جام جهانی‌ با سایر مسابقات تفاوت دارد ، هر تیمی می‌ تواند بازی را ببرد، سرنوشت دیدارها با جزئیات تعیین می‌ شود، احساسات ما بسیار خوب است ، امیدواریم که بتوانیم به عنوان تیم صدر نشین به مرحله بعدی صعود کنیم .

مدافع اسپانیایی از سوی دیگر در مورد تغییر سرمربی تیم دو قبل از آغاز مسابقات گفت : «فرناندو ئیه‌رو» فردی است که به شایستگی در گروه جا گرفته است .ما از داشتن او خشنودیم و از او چیزهای زیادی یاد می‌ گیریم .ایده ای که اکنون داریم همان ایده ای است که با لوپتگی داشتیم هرچند که هر کدام جزئیات خود را دارند .

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.