محمد کاظمی در بیستمین جشنواره خیرین مدرسه ساز ملایر که با حضور جمعی از مسئولان و تعداد کثیری از فعالین مدرسه ساز و فرهنگیان ملایر برگزار شد، افزود: رعایت تضمین های مقام معظم رهبری و همراهی اروپا در این زمینه به نفع ایران است و باید محقق شود.

وی با اشاره برگزاری جلسات متعدد علنی و غیرعلنی نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی، اظهار کرد: امیدورایم بتوانیم با تدبیر مسئولان، خودکفایی و تحقق اقتصاد مقاماتی از این شرایط سخت به سلامت عبور کنیم.

وی با بیان این‌که «شرایط ناامید کننده نیست اما نیازمند حفظ و همکاری کشورها اروپایی در بحث برجام هستیم تا مشکلات اقتصادی را پشت سر بگذاریم»، ادامه داد: حاکمیت و دولت متناسب با شأن ملت هنوز نتوانسته اند مشکلات و گره‌های موجود را مرتفع سازند.

نماینده مردم ملایر در مجلس با بیان این‌که «خروج غیرقانونی و خلاف مقررات بین المللی ترامپ از برجام، مشکلات و زحماتی زیادی را به ایران تحمیل کرد»، گفت: از ماه‌ها قبل ترامپ مکاتبات متعددی را با کشورهای عربی حوزه خلیج فارس داشته و در این زمینه هشدار داده است. این اقدام آمریکا، مظلومیت ایران را به دنیا ثابت کرد، امروز ترامپ در صحنه‌های جهانی تنها مانده است و کشورهای اروپایی که همیشه همواره آمریکا بودند، امروز آن را رها کرده و در کنار ما هستند.

وی در بخش دیگری از سخنانش با بیان این‌که «از دیرباز بزرگان، اندیشمندان، واقفان و خیرین ملایری در انجام کارهای عام المنفعه سرآمد بوده‌اند»، گفت: خیرین ملایر در بحث بهداشت و درمان و مدرسه سازی در سطح کشور صاحب نام و شناخته شده هستند. بعد از خانواده فرشچیان در همدان، بیشترین آمار حوزه سلامت مربوط به خیرین سلامت شهرستان ملایر است و مردم این دیار با اعتقاد راسخ خود و عمل به سفارشات الهی و ائمه معصومین(ع) در زمینه امور خیر همواره پیشگام بوده و هستند.

وی با بیان این‌که «امروز نام و آوازه دانشمندان و بزرگان ملایری حتی در مراکز آموزش عالی خارج از کشور نیز پرآوازه است»، گفت: نمایندگان مردم در مجلس عصاره ملت هستند و ما تلاش می کنیم بتوانیم شأن و جایگاه ملایر را درسطح کشور حفظ کرده و ارتقاء بدهیم.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.