تیم‌های اروگوئه و روسیه در مسابقات جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه امروز از ساعت ۱۸:۳۰ در ورزشگاه سامارا آرنا به مصاف هم رفتند که این دیدار با نتیجه ۳ بر صفر به نفع اروگوئه به پایان رسید تا آبی ها به عنوان صدرنشین گروه A به مرحله بعد صعود کند و روسیه به عنوان تیم دوم صعود کرد.

گل‌ها:  لوئیس سوارس(۱۰) اروگوئه-دنیسف چریشف (بازیکن روسیه) (۲۳) و کاوانی (۹۰)

داور: مالانگ دیدهیو از کشور سنگال

اخطارها: یوری گازینسکی(۹) روسیه، ایگور اسمولینکوف(۲۷) روسیه-بنتاکور(۵۹) اروگوئه

اخراج:  ایگور اسمولینگ(۳۶) روسیه

ترکیب تیم ملی روسیه: آکنفیف، کودریاشوف، ایگناشویچ، کوتپوف، اسمولنیکوف، زوبنین، گازینسکی(۴۵-کوزیائف)، سامدوف، میرانچوک(۵۹-سمولوف)، چریشف(۳۷-فرناندز) و دژوبا

ترکیب تیم ملی اروگوئه: موسلرا، گودین، کواتس، کاسارس، ناندس(۷۲-رودریگز)، وچینو، بنتانکور(۶۲-اراسکائتا)، توریرا(، لاکسالت، سوارس و کاوانی  

شرح نیمه اول

اروگوئه با توجه به داشتن ستاره‌های سرشناس خود مثل سوارس و کاوانی بازی را بهتر از میزبان جام جهانی آغاز کرد و مزد بازی بهتر خود را در دقیقه ۱۰ بازی گرفت. سوارس به زیبایی تمام با یک ضربه ایستگاهی دروازه روسیه را باز کرد. اما این پایان کار نبود و بازهم آبی‌ها به گل رسیدند و در دقیقه ۲۳ لاکسالت یک شوت محکم به طرف دروازه روسیه زد و با برخورد به چریشف به گل تبدیل شد تا اروگوئه با گل به خودی روس‌ها با برد قاطع به رختکن برود.

مهترین اتفاق در این دیدار در دقیقه ۳۶ بازی رخ داد و اسمولینگ با بی احتیاطی کارت زرد دومش را گرفت تا میزبان جام جهانی ۱۰ نفره شود و عملا از برنده شدن در این مسابقه دور شود.

شرح نیمه دوم

نیمه دوم بازی بازی با توجه به ۱۰ نفره شدن روسیه سیطره آبی ها به بازی بیشتر شد ولی میزبان با حمایت هوادارانش بازی خوبی از خود به نمایش گذاشت و فرصت هایی را نیز برای گلزنی داشت. در نهایت ادینسون کاوانی در دقیقه ۹۰ گل سوم تیمش را به ثمر رساند تا این بازی با نتیجه ۳ بر صفر به پایان رسید.

اروگوئه با این برد ۹ امتیازی شد و به عنوان صدرنشین راهی مرحله بعد شدند.

روسیه هم با ۶ امتیاز به عنوان تیم دوم به مرحله بعد رسید.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.