کریم انصاری‌فرد در پایان دیدار مقابل پرتغال و حذف تیم ملی از جام جهانی گفت: خیلی حیف شد، امروز می‌توانست روز تاریخی ورزش کشور باشد و فکر می‌کنم سالها حسرت این روز را می‌خوریم. امیدوارم از این اتفاق درس بگیریم.

وی افزود: افتخار می‌کنم عضو این تیم هستم و کنار این بچه‌ها و کادر فنی حضور دارم. همه زحمت کشیدند و ثمره آن را دیدید. کنار و پا به پای بهترین تیم‌های دنیا بازی کردیم در روزی که می‌توانستیم برنده شویم و به عنوان صدرنشین صعود کنیم. امیدوارم مسئولان این تیم را حفظ کنند تا بتوانیم در جام ملت‌ها دل مردم را شاد کنیم. در این وضع سخت مردم منتظر پیروزی بودند.

مهاجم تیم ملی در ادامه یادآور شد: خدارا شکر زحمت همه را به ثمر رساندم و از این بابت که توانستم گل بزنم خوشحالم اما خیلی قشنگ‌تر این بود که بتوانیم با این گل صعود کنیم.

انصاری‌فرد در مورد اینکه ایران برای اولین بار در جام جهانی ۴ امتیاز گرفت، گفت: این تیم همیشه دوست داشته حرف خود را در زمین بزند، سرمان را پایین انداختیم و تلاش کردیم، نشان دادیم کنار هم می‌توانیم مثل یک تیم قوی باشیم، جام ملت‌ها در پیش است و ما شانس قهرمانی هستیم و می‌توانیم بدرخشیم و در جام جهانی بعدی ببینیم چه اتفاقی می‌افتد.

وی در پایان صحبت‌های خود عنوان کرد: می‌خواهم به نکته‌ای اشاره کنم، شاید مردم الان از مهدی طارمی دلخور باشند، افتخار این را دارم که کنار طارمی بازی می‌کنم، یادمان نرود که او گل صعود تیم ملی را مقابل ازبکستان به ثمر رساند، باید به او خسته نباشید بگویم، طارمی یکی از بهترین بازیکن‌های تاریخ ایران خواهد شد و هست. باید از این جوان‌ها حمایت کنیم. او تا آخرین لحظه جنگید و می‌خواست برای سربلندی ایران گل بزند، ما همه کنار هم هستیم. موقعیتی را که طارمی از دست داد را همه ما از دست دادیم، اگر هرکاری می‌کنیم همه با هم هستیم و در موفقیت‌ها و شکست‌ها نیز با هم هستیم.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.