حسن نوروزی در تشریح دستور کار نشست امروز(سه شنبه) کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس، گفت: در این نشست ماده یک لایحه اصلاح قانون مبارزه با تأمین مالی تروریسم که امروز در صحن مورد بررسی قرار گرفته و به این کمیسیون ارجاع شد با حضور کارشناسان اصلاح و فردا در صحن علنی ارائه خواهد شد.

نماینده مردم رباط کریم و بهارستان در مجلس شورای اسلامی، گفت : در بند الف این ماده خشونت منجر به آسیب جسمانی شدید آمده بود که اگر به ضرب و جرحی که به دریافت یک سوم دیه کامل منتهی شود تغییر یافت، همچنین تبصره ۵ این ماده نیز حذف شد.

این نماینده مردم در مجلس دهم، تصریح کرد: طرح حمایت از مالکیت صنعتی، ثبت اختراعات، طرح‌های صنعتی و علائم تجاری از دیگر موضوعاتی بود که در این نشست مورد بررسی قرار گرفت و کلیات آن به تصویب رسید و قرار شد تا ماه آتی در کمیته‌ای که متشکل از اعضای این کمیسیون و نمایندگانی از دستگاه‌های مربوطه تشکیل می‌شود این طرح تکمیل‌تر شده و برای تصویب نهایی به منظور ارائه به صحن آماده شود.

به گزارش خانه ملت، نوروزی با اشاره به مهمانان حاضر در این نشست یادآورشد: در این نشست نمایندگانی از وزارتخانه‌های دادگستری و دفاع، مرکز پژوهش‌ها، قوه قضائیه و سازمان ثبت اسناد کشور حضور داشتند.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.