رمضانعلی سبحانی‌فر در گفت‌وگو با ایسنا، گفت: مجلس، دولت، بازار و فعالان اقتصادی و سیاسی بدانند که همانطور که در خزانه داری آمریکا ستاد جنگ اقتصادی تشکیل شده ما نیز باید به صورت کاملا هوشمندانه و انعطاف پذیر در تیم اقتصادی دولت تغییرات لازم را اعمال کنیم تا فضای روانی منفی علیه اقتصاد جمهوری اسلامی شکسته شود. منتقدان و مخالفان دولت بدانند که نباید در زمین آمریکا بر ضد منافع و مصالح خودمان بازی کنند.

این عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس تصریح کرد: متاسفانه افرادی در مجلس، دولت، فعالان اقتصادی و سیاسی و اصناف و بازار به نفع آمریکا کار می کنند و با صدای رساتر در جنگ روانی علیه نظام جمهوری اسلامی فعالانه کار می کنند.

وی افزود: باید طرح های صریح و فوریت دار در مجلس تصویب شود و دولت نیز باید هرچه زودتر در تیم اقتصادی خود با نگاه و فکری نو، انعطاف پذیر و ریسک پذیر تغییر به وجود آورد و بنده مطمئن هستم این مهم در دستور کار رییس جمهور و دولت محترم هم قرار دارد و به زودی این تغییرات را اعمال خواهد کرد.

نماینده مردم سبزوار در مجلس ادامه داد: با همکاری و همدلی مجلس و دولت در این زمینه قطعا می توان از فضای روانی و اقتصادی فعلی کشور با حداقل لطمه عبور کرد.

سبحانی فر خاطرنشان کرد: شاخصهای اقتصادی کشور نسبت به سال ۱۳۹۶ در حوزه صادرات، فروش و قیمت نفت و سایر شاخص های اقتصادی بهتر شده است اما فضای روانی اقتصادی منفی شکل داده شده توسط آمریکایی ها  توسط برخی دوستان نادان داخلی تشدید شده است.

این عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس از آغاز تغییرات تیم اقتصادی دولت خبر داد و افزود: مسائل بانکی، پولی و ارزی کشور ریشه در تصمیمات بانک مرکزی دارد و براساس اطلاعات واصله آغاز تغییرات تیم اقتصادی دولت از بانک مرکزی خواهد بود.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.