سیدجواد حسینی کیا نماینده مردم سنقر و کلیایی و بیت الله عبداللهی نماینده مردم اهر و هریس به دلیل گرانی و علی بختیاری نماینده گلپایگان و خوانسار درباره نابسامانی بازار سکه و ارز به رییس جمهوری تذکر دادند.

همچنین حبیب الله دهمرده نماینده مردم زابل در تذکری به دکتر روحانی خواستار رسیدگی فوری به خشکسالی سیستان و بلوچستان شد.

علی محمد شاعری نماینده مردم بهشهر، نکا و گلوگاه درباره عدم جذب مناسب تسهیلات حمایت از تولید و اشتغال روستایی و نادر قاضی پور نماینده مردم ارومیه و محمد رضا رضایی در خصوص تعطیل شدن کارخانجات ارومیه ربیعی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی تذکر کتبی دادند. 

همچنین محسن بیگدلی نماینده سقر و بانه امروز در تذکری کتبی به محمود حجتی وزیر جهاد کشاورزی خواستار رسیدگی به مشکلات مرغداران و حسن لطفی و احمد بیگدلی نمایندگان رزن و خدابنده خواستار رسیدگی به مشکلات کشاورزان شدند.

همچنین حبیب الله دهمرده نماینده مردم زابل در تذکری به عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور خواستار رفع مشکل گذرگاه های مرزی شد. محسن بیگدلی نماینده سقز و بانه هم به وزیران کشور و امور خارجه، درباره بستن بودن بازارچه مرز سقز تذکر داد.

به گزارش ایرنا، حبیب الله دهمرده نماینده مردم زابل به ظریف وزیر امور خارجه درمورد اشرار و ناامنی در مرز سیستان و بلوچستان با کشور پاکستان و نادر قاضی پور نماینده مردم ارومیه و علیرضا محجوب نماینده تهران به وزیران کشور، جهادکشاورزی، راه و شهرسازی درباره تسریع در پرداخت خسارت سیل جاری در استان های آذربایجان غربی تذکر دادند.

همچنین علیرضا محجوب نماینده مردم تهران و نادر قاضی پور نماینده ارومیه در تذکری کتبی به وزیران تعاون، کار و رفاه اجتماعی، امور اقتصادی و دارایی و صنعت، معدن و تجارت بر لزوم جلوگیری از انتقال بیمه بیمه شدگان تامین اجتماعی بافندگان فرش به بیمه کشاورزی روستایی و عشایری تاکید کرد.

جلال محمود زاده نماینده مهاباد و علی محمد مرادی نماینده قروه نیز به وزیر نیرو درباره عدم مدیریت عدم برق کشور تذکر دادند.

محمد وحدتی نماینده بستان آباد هم در تذکری به وزیر آموزش و پرورش نسبت به پرداخت نشدن به موقع پاداش پایان خدمت و حق مرخصی و هزینه ازدواج فرزندان فرهنگیان انتقاد کرد.

وی همچنین به وزیر امور اقتصادی و دارایی درباره عدم برنامه ریزی برای کنترل افزایش قیمت ارز و التهاب بازار و تخصیص ارز برای نیازهای واقعی مردم و عدم برخورد جدی با مفسدین اقتصادی و عاملین گرانی تذکر داد.

نادر قاضی پور نماینده ارومیه و علیرضا محجوب نماینده تهران به وزیر راه و شهرسازی نیز در تذکر کتبی خواستار تعیین تکلیف متقاضیان مسکن مهر شهر جدید پردیس شد.

همچنین قرجه طیار نماینده گنبد کاووس به همراه ۳۰ نفر از نمایندگان به وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در خصوص قرارداد با کارگزاران مرکز مخابرات روستایی تذکر داد.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.