برانکو ایوانکوویچ در حاشیه تمرین پرسپولیس گفت: شنبه به کرواسی می‌رویم. ۱۴ روز آنجا هستیم و چهار بازی دوستانه انجام می‌دهیم. تیم امید قبلا واراژین بوده است. بعد از آن در بوسان توانستیم قهرمان شویم. امیدواریم امسال هم این اتفاق تکرار شود.

وی افزود:‌ بازیکنان تمرینات خوب و سنگینی داشتند. این تمرین چهارم در دو روز اخیر بود. یک مقدار خسته می‌شوند اما تیم خوب خواهد شد. یک مقدار عصبی هستم به خاطر اینکه کمال بیمار است. شجاع هم گردنش گرفته و او تمرین نکرد تا مشکلی پیدا نکند.در کل همه چیز خوب است.

برانکو در واکنش به این موضوع که سفر تیم به کرواسی خیلی خوب است و باعث می‌شود او از این فضا دور شود، گفت: کدام فضا را می‌گویید. فضای گرانی دلار را می‌گویید؟

خبرنگاران اعلام کردند در مورد فضای فعلی که کی‌روش او را متهم کرده صحبت می‌کنند، که برانکو در پاسخ اعلام کرد: چه کسی مرا متهم کرده است؟ 

وقتی خبرنگاران گفتند این کار را کی‌روش کرده است برانکو در جواب اعلام کرد:  کی‌روش بازیکن ذوب آهن که به سپاهان رفته است را می‌گویید که دقیقه آخر به ما گل زد؟ منظورتان استنلی کی‌روش است؟

برانکو در پاسخ به این سوال که منظور خبرنگاران کی‌روش سرمربی تیم ملی است، خاطرنشان کرد:‌ او مربی قهرمان است. البته قهرمانی تا به حال نداشته اما مربی قهرمان است دیگر. وقت ندارم به این مسائل بپردازم.

وی در مورد اینکه کی‌روش در مصاحبه خودش اعلام کرد که ایران یا جای او است یا جای برانکو، اظهار داشت: اگر خوب فهمیده باشم ظاهرا او می‌خواهد من را از پرسپولیس بیرون کند. پس اول باید با مدیرعامل ما صحبت کند.

برانکو در مورد اینکه  چرا وقتی پرسپولیس قهرمان شده و تیم ملی هم به نتایج مدنظر کی‌روش دست یافته این فضای دو دستگی از سوی کی‌روش ایجاد می‌شود، گفت: این مسئله را از او بپرسید. این سوال را چرا از من می‌پرسید؟

وی در مورد اینکه هر دو طرف برای فوتبال ایران زحمت کشیدند و این اختلافات به ضرر فوتبال ایران تمام می‌شود، گفت: من با او مشکلی ندارم. نمی‌فهمم چرا این سوالات را از من می‌پرسید. من با چه کسی مشکل دارم؟ از عادل سوال کنید او همه چیز را می‌داند.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.