فدراسیون فوتبال اسپانیا در اطلاعیه ای اعلام کرد، فیلیپ ششم پادشاه این کشور، برای تماشای بازی تیم ملی کشورش برابر روسیه در مرحله یک هشتم نهایی جام جهانی ۲۰۱۸ راهی مسکو می‌شود تا با حضور در ورزشگاه لوژنیکی این بازی حساس را تماشا کند.

اخبار و حواشی داغ مربوط به جام جهانی ۲۰۱۸ را لحظه به لحظه در اینجا (جام جهانی ۲۰۱۸) دنبال کنید.

در این اطلاعیه آمده است: پادشاه برای حمایت از تیم ملی فوتبال اسپانیا در بازی مرحله ۱۶ تیمی جام جهانی ۲۰۱۸ به ورزشگاه لوژنیکی مسکو خواهد رفت.

عالیجناب فلیپ ششم روز یکشنبه هفته آینده، اول ژوییه به همراه لوئیس روبیالس، رئیس فدراسیون فوتبال در جایگاه ویژه ورزشگاه خواهد بود.

در حالی که پادشاه اسپانیا تماشای دیدار تیم ملی کشورش برابر روسیه به ورزشگاه لوژنیکی خواهد رفت اما هنوز حضور ولادیمیر پوتین، رئیس‌جمهوری روسیه در این ورزشگاه مشخص نیست.

ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه، روز چهارشنبه به خبرنگاران گفت که قصد دارد در مسابقه مقابل اسپانیا از تیم ملی حمایت کند، اما هنوز در مورد رفتن به ورزشگاه تصمیم نگرفته است.

تیم‌ ملی فوتبال اسپانیا به عنوان صدرنشین گروه B جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه راهی مرحله یک‌هشتم نهایی شد. روسیه نیز با کسب رتبه دوم جدول رده‌بندی گروه A حریف اسپانیا شد.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.