مجتبی خالدی سخنگوی سازمان اورژانس در گفت‌وگو با خبرنگار سلامت خبرگزاری فارس، گفت: روز گذشته در ساعت ۱۴:۴۵ دقیقه یک تصادف بین دو موتورسیکلت در خط ساحلی محدوده چالوس اتفاق افتاد که در این حادثه راکب یکی از موتورسیکلت‌ها به شدت دچار حادثه شد. 

وی ادامه داد: ۶ دقیقه بعد از حادثه و پس از اعزام نیروهای اورژانس مشخص شد که این مصدوم مهدی فخیم‌زاده کارگردان ۷۶ ساله سینما و تلویزیون است که بر سر صحنه فیلمبرداری از ناحیه لگن، سر و گردن و چانه دچار ترومای شدید شده است. 

خالدی افزود: صبح امروز با توجه به اقدامات صورت گرفته در یکی از بیمارستان‌های چالوس، بستگان وی اصرار به انتقال فخیم‌زاده به یکی از بیمارستان‌های خصوصی تهران را داشتند که این اقدام توسط آمبولانس‌های مجهز به آی‌سی‌یو دارد در ساعت ۴:۴۵ صبح صورت گرفت و این کارگردان به بیمارستان ایران‌ مهر تهران برای ادامه روند درمان منتقل شد. 

سخنگوی سازمان اورژانس با اشاره به وضعیت نامشخص فخیم‌زاده، گفت: سطح هوشیاری وی روز گذشته ۱۲ بود که پس از انتقال به بیمارستان تهران در حال حاضر سطح هوشیاری به ۷ کاهش یافته است و هم‌اکنون فخیم‌زاده در بخش آی‌سی‌یو این بیمارستان بستری و تحت مراقبت تیم‌های زبده پزشکی قرار دارد. 

وی تأکید کرد: تیم پزشکی هم‌اکنون منتظر افزایش سطح هوشیاری این کارگردان است تا بتوانند آزمایش‌های بعدی خود را آغاز کنند، چرا که با توجه به کاهش سطح هوشیاری، انجام آزمایش‌ها فعلا متوقف و باید منتظر بهبود وضعیت وی بود. 

خالدی با اشاره به اینکه حال فخیم‌زاده فعلاً مساعد نیست، گفت: اخبار تکمیلی و موثق را تنها از طریق اورژانس پیگیری کنید و به اظهارنظرها و مسائلی که بعضاً در فضای مجازی از سوی افراد غیرکارشناس مطرح می‌شود توجه نکنید. 

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.