در راه موفقیت تیم ملی فاکتورهای مختلفی تأثیرگذار بود که یکی از این موارد آرامش و آسایش ملی پوشان در سفرها بود. تیم ملی در حالی در دور مقدماتی راه‌یابی به جام جهانی و همچنین در مرحله گروهی این مسابقات حضور یافت که هواپیمایی آتا متعلق به مالک جدید باشگاه تراکتورسازی حمایت‌های قابل‌توجهی از این تیم داشت.

مهدی تاج در برنامه زنده «فصل داغ فوتبال» شبکه ورزش در این خصوص می‌گوید: فراموش نکنیم ما پیش‌ از این هواپیمای اختصاصی نداشتیم و بعضی وقت‌ها ۲۰ ساعت بازیکنان در فرودگاه می‌خوابیدند ولی در حال حاضر تیم‌های ملی ما یک اسپانسر اختصاصی دارند که تمامی تیم‌های ما را در سفرها همراهی می‌کند.

جواد خیابانی در ادامه از این اسپانسر سؤال می‌کند که رئیس فدراسیون فوتبال هواپیمایی آتا را به‌عنوان حامی تیم ملی معرفی می‌کند که خیابانی می‌گوید: پس تبریزی‌های فوتبالی این‌گونه به تیم ملی هم کمک می‌کنند.

تاج در ادامه صحبت‌هایش می‌گوید: ما متقاضیان دیگری هم داشتیم ولی چون آتا حمایت قبلی هم از ما داشت و حتی زمانی که اسپانسر تیم ما نبود به حمایت از تیم ملی پرداخت و تیم ملی را در سفرهای قطر و کره جنوبی همراهی کرد و با توجه به سابقه این حامی، آتا را انتخاب کردیم.

تیم ملی با هواپیمای اختصاصی خود راهی روسیه شد تا این بار متفاوت‌تر از گذشته ظاهر شود و اعضای تیم بدون کوچک‌ترین معطلی در فرودگاه‌ها توانستند در بازی‌های مختلف حضور یابند.

حال اتفاقی رخ‌داده که می‌تواند پیشرفت‌های خوبی برای فوتبال آذربایجان رقم بزند. محمدرضا زنوزی مطلق مالک باشگاه تراکتورسازی یک هواپیمای اختصاصی در اختیار تیم جدید خود قرار داده تا این تیم را در سفرهای مختلف همراهی کند و سرخ پوشان بتوانند با آسایش و آرامش در دیدارهای خود حاضر شوند.

موضوعی که در بحث تیم ملی بسیار نتیجه‌بخش بود حالا می‌تواند برای تراکتورسازی رخ دهد. همان‌طور که در دیدار پایان فصل گذشته مقابل فولاد خوزستان برای تراکتورسازان خوش‌یمن بود و سرخ پوشان توانستند میزبان خود را دست‌خالی از زمین مسابقه بیرون بفرستند و ۳ امتیاز را با خود به تبریز بیاورند.

اردوی آماده‌سازی پیش از فصل تیم با این هواپیمای اختصاصی می‌تواند نخستین ارمغان این هدیه در فصل جدید باشد تا شاگردان جان توشاک بتوانند سفر آرامی به کشور ترکیه داشته باشند و خستگی فصل بدن‌سازی بر بازیکنان تیم بیش‌ازپیش فشاری نیاورد.

زنوزی به تراکتور آمده تا هوادارانش را پس از سال‌ها به آرزوی خود برساند و برای نیل به این هدف از تمامی داشته‌های خود بهره می‌برد. تیمی که در سال‌های گذشته با داشتن یار دوازدهم همواره مدعی بود حال یک حامی قدرتمند پیداکرده و حال هواداران تراکتورسازی با هواپیمای اختصاصی می‌توانند زودتر به آرزوهای خود برسند.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.