سردار رمضان شریف در سالروز گرامیداشت هفتم تیرماه در اردبیل افزود: یک عده اعتقاد دارند که شرایط سیاسی دنیا و کشور امروز پیچیده شده، اما آن‌ها در اشتباه هستند، چراکه امروز چهره واقعی آمریکا را برای همه نشان داده ایم.

وی ادامه داد: امروز بلایی بر سر کشور‌های استکباری آورده‌ایم که ترامپ به یاوه گویی افتاده و نخست وزیر رژیم صهیونیستی مانند دلقک‌ها در حال اجرای نمایش در مجامع بین‌المللی است.

مسئول روابط عمومی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به تعبیر مقام معظم رهبری که فرمودند: «این‌ها یک دست چدنی دارند که یک دستکش مخملی بر روی آن کشیده‌اند و منافع ملت‌ها را با آن چپاول می‌کنند»، تصریح کرد: ترامپ این دستکش مخملی را از دست خارج کرد و ماهیت نظام استکباری آمریکا را نشان داد.

وی با بیان اینکه با روی کار آمدن ترامپ قلدری آمریکا نمود عینی‌تری پیدا کرده است، اضافه کرد: گفتار و رفتار ترامپ نشان دهنده اوج سیاست‌های کثیف سیاستمداران آمریکایی است.

شریف در عین حال با اشاره به بالندگی انقلاب اسلامی با وجود تمام دشمنی‌های کشور‌های استکباری تاکید کرد که ارادت و علاقه قلبی مردم به رهبر معظم انقلاب، نظام اسلامی و انقلاب مردمی ایران هر روز در حال افزایش بوده و همین حسادت و حسرت را در دل دشمنان کاشته است.

وی بیان داشت: آن‌ها با این حسادت و حسرت هجمه‌های گسترده‌ای برعلیه رهبری، روحانیت و نیرو‌های انقلابی راه انداخته و از گسستگی نظام و انقلاب حرف می‌زنند، اما باید بدانند که شکستن انقلاب توهمی بیش نیست و این برای دنیا ثابت شده است.

سخنگو و مسئول روابط عمومی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را ماندگارتر از توهمات دشمنان برشمرد و یادآور شد: اگر درک درستی از قدرت نرم جمهوری اسلامی در دنیا ارائه کنیم بی‌شک نظام و انقلاب اسلامی تا ابد بیمه خواهد شد.

وی با اشاره به نفرت پراکنی دشمنان بر علیه جمهوری اسلامی متذکر شد: آن‌ها به دلیل اینکه ما تصور روشن و درک درستی از انقلاب به جوانان نداده ایم، قشر جوان را نشانه گرفته و اطلاعات نادرستی را از انقلاب القا می‌کنند.

شریف مهمترین مشکل در برابر نسل جوان را عدم معرفی انقلاب اسلامی به زبان گویا و هنرمندانه دانست و عنوان کرد: امروز در حساس‌ترین مقطع انقلاب هستیم و باید برای مقابله با هجمه دشمنان از داشته خود بخوبی محافظت کنیم.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.