محمد وکیلی سرمربی تیم ملی نوجوانان والیبال کشورمان پس از پیروزی سه-یک تیمش مقابل تایلند اظهار داشت: شاهد بازی خوبی بودیم. در هر رقابتی بازی اول سخت است، به خصوص اگر بازیکنان نوجوان باشند. کار کردن با بازیکنان جوان کمی سخت‌تر است.

سرمربی تیم والیبال نوجوانان ایران افزود: در آسیا این‌گونه نیست که بازی‌ها یک طرفه باشد. امروز تیم‌های شرق آسیا از نظر والیبالی پیشرفت کرده‌اند. این نشان می‌دهد که تیم‌های آسیایی خودشان را تقویت می‌کنند. در کل به جز برخی اشتباهات، از بازی بچه‌ها لذت بردم از طرفی تایلند نیز به سختی جنگید و برای پیروزی تلاش کرد.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: ما و تایلند از هم شناخت آنالیزی نداشتیم. بیشتر می‌خواستیم به مسابقات عادت کنیم و شروع خوبی داشته باشیم که این شروع خوب هم خوشبختانه اتفاق افتاد. بازی‌های بعدی ما سخت‌تر خواهد بود و امیدوارم بازیکنان در ادامه با شرایط بیشتر آشنا شده و از اشتباهاتی که مربوط به سنشان است کم کنند.

سرمربی تیم والیبال نوجوانان کشورمان با اشاره به آینده بازیکنان این تیم گفت: این بازیکنان آینده والیبال آسیا و دنیا هستند که در چند سال آینده می‌توانند در مسابقاتی مانند جام ملت‌های والیبال برای تیم ملی بزرگسالان به میدان بروند. بازیکنانی که امروز برای تیم ملی بزرگسالان بازی می‌کنند از همین‌جا شروع کردند و به مرور پخته شدند.

جنویت سرمربی تیم نوجوانان تایلند نیز در رابطه با دیدار تیمش مقابل ایران اظهار داشت: ما در ست سوم مقابل ایران پیروز شدیم. به بازیکنانی که مقابل بهترین تیم آسیا این بازی را انجام دادند و در یک ست نیز پیروز شدند افتخار می‌کنم.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.