سیدمجید حسینی که با مصدومیت روزبه چشمی فرصت بازی در جام جهانی را پیدا کرد و عملکرد خوبی هم از خود نشان داد در پاسخ به سوالات عادل فردوسی پور از اتفاقی گفت که باعث شد سرنوشتش عوض شود و او به جای پژمان منتظری به زمین برود.

*من بچه شرق تهرانم ، متولد پیروزی. من چون از سایپا البرز به نوجوانان دعوت شدم ، می گویند بچه کرج به من ولی من کلا دو سه بار رفتم کرج!

*از یک سال پیش خیلی تمرکز کردم که یکی از ۲۳ تای جام جهانی باشم. من شده بود یک موقع هایی در زندگی ناامید می شدم. وقتی که قرضی از استقلال رفتم راه آهن داشت فوتبالم تمام می شد. انگیزه ام را باخته بودم. خیلی ها می گفتند در استقلال نمان که پادو ، مگویان و رابسون هستند. می خواستم بروم سپاهان ولی گفتم می ایستم و می جنگم ولی منصوریان لطف کرد و به من بازی داد. بعد هم که منصوریان رفت ، شفر که آمد خیلی سال خوبی برایم شد. شکر خدا هم حاصلش شد رسیدنم به تیم ملی. 

*۶سال قبل با عرفان وجدانی از جام جهانی جوانان آمدم به برنامه شما. ولی اصلا الان اصلا نمی دانم کجاست. از آن تیم ما الان صادق محرمی ، ماهان رحمانی ، مصطفی هاشمی ، سعید عزت الهی بود و چند نفر دیگر هم بودند!

*هفته پیش ۲۲ ساله شدم.

*مرتضی خیلی باتجربه بازی کرد و خیلی به من یاد داد. مثل رفیق بود برایم و گفت چه کارهایی باید بکنیم تا تیم موفق باشد. همان بازی اول با مراکش به من گفت چیز خاصی نیست، بازی خودت را بکن. مثل برادر بزرگتر بود برایم. 

*فکر نمی کردم بازی با مراکش به زمین بیایم. قرار بود پژمان به زمین بیاید ولی رفت سرویس بهداشتی به من گفتند برو داخل. پژمان که رفت سرویس بهداشتی، آقای کی‌روش دید من با انگیزه دارم گرم می کنم و وقتی امید هم بیرون آمد گفت برو داخل زمین. بعد بازی خیلی از آقا پژمان تشکر کردم که آن لحظه نیاز پیدا کرد به دستشویی برود.

*بازی با اسپانیا خیلی سخت بود، به خصوص اینکه ما بازی تدارکاتی خوبی نداشتیم و خیلی سخت بود. ولی هر چه از بازی می گذشت برایمان راحت تر می شد. 

*یک مصدومیتی داشتم که اصلا نادر بود. دکتر نوروزی هرچه سرچ می کرد می گفت این مصدومیت اصلا نیست. در دنیا شاید اولی یا دومی باشی. دکتر نوروزی در این مدت خیلی تلاش کرد. دکتر گفته بود تمرینات را باید پله پله بیایی، ولی یک باره آقای شفر در فینال جام حذفی از من بازی گرفتند. 

*در جام جهانی طرفدار بلژیک هستم، سخت می تواند قهرمان شود ولی تیم خیلی خوبی است. 

*کوارشما متخصص این مدل گلهاست. اما متاسفانه در یک غافلگیری زد و جایی که نباید می رفت رفت و علی هم هیچ کاری نمی توانست انجام بدهد.

*به آقای سیدجلال حسینی که از بچگی بازی هایش را می دیدم و دوست داشتم تبریک بگویم و یک تشکر ویژه از آقای کی روش دارم که به ما جوان ها اعتماد کرد و ما را دعوت کرد. 

*بیشتر تیمی برای ما آنالیز می کردند و اینطور نبود که فردی باشد و بگویند با فلان بازیکن چطور برخورد کنیم. در کل تیم را آنالیز کرده بودند.

 


 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.