سیدحسین نقوی‎حسینی سخنگوی فراکسیون نمایندگان ولایی در توضیح جلسه امروز این فراکسیون گفت: در این جلسه بحث و گفت‌وگو پیرامون مسائل اساسی کشور در شرایط فعلی صورت گرفت. آقای حاجی بابایی رئیس فراکسیون نیز گزارشی از فعالیت های فراکسیون در جهت طراحی و همکاری لازم با روسای قوا، انسجام داخلی و راه های عملی حل بحران های اقتصادی ارائه کرد.

به گفته وی برخی فراکسیون ها با هدف گرفتن امتیاز از آقای روحانی، شروع به مخالفت با دولت و تهدید به استیضاح وزرا کرده اند در حالی که در تمام عملکرد پنج ساله گذشته دولت شریک بوده و خود آنها جزء دولت بوده اند اما برای کسب امتیازات بیشتر حمله به دولت را شروع کرده اند و اپوزیسیون دولت شده اند.

نقوی حسینی حرکت در راستای منافع ملی کشور، وحدت قوا و انسجام داخلی بر محور بیانات مقام معظم رهبری و تدبیر لازم و مناسب در جهت حل مشکلات مردم را به عنوان ضرورت جدی مطرح کرد که در جلسه فراکسیون به آن تاکید شده است و افزود: بر این اساس فراکسیون از تصمیم گیری و تلاش سران قوا در جهت حل معضلات حمایت و اعلام آمادگی کرد که در این جهت همکاری لازم را انجام می دهد.

وی توضیح داد: قرار شد فراکسیون با استفاده از نظرات متخصصین و کارشناسان طرحی عملیاتی و اجرایی برای شرایط فعلی تهیه و پیگیری کند. بر این اساس در این جلسه تاکید شد در شرایط فعلی همه قوا و نیروها و جریانات سیاسی بر محور بیانات مقام معظم رهبری متحد شده و همه توان خود را در جهت حمایت از دولت و تصمیمات سران قوا به کار گیرند تا مشکلات مردم حل شود.

سخنگوی فراکسیون نمایندگان ولایی ادامه داد: با توجه به اینکه دو فراکسیون امید و مستقلین افراد پیشنهادی خود جهت تشکیل کارگروه بررسی شرایط و ارائه طرح های لازم برای شرایط فعلی را معرفی نکردند قرار شد این فراکسیون به طور مستقل کارگروهی را تشکیل دهد که اولین جلسه آن فردا ساعت ۱۰ صبح برگزار می شود.

به گفته وی در این جلسه بحرینی، مصری، مفتح، عباسی، بهمنی، حاجی بابایی، نقوی حسینی، شاعری، خادمی، شهریاری، زارع، پورابراهیمی، محبی نیا، بیگی، فولادگر، ساداتی نژاد، دهقان، شکری، رضایی، امیرآبادی، پاپی زاده، حسنوند، فرهنگی و سلیمانی برای شرکت در کارگروه مذکور اعلام آمادگی کردند.

نقوی حسینی در پایان گفت: این کارگروه بنا دارد با تشکیل جلسات مستمر و بررسی شرایط فعلی و مشکلات حاد اقتصادی که برای مردم پیش آمده، راه کارهای عملیاتی را ارائه دهد که در این مسیر از نظر کلیه کارشناسان و صاحب نظران استفاده خواهد کرد.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.