محمدنبی حبیبی در دیدار با تولیت آستان مقدس امام خمینی(ره) گفت: ما خودمان را پشتیبان اصولی دولت مستقر می‌دانیم و تلاش ما این است که ضمن بیان انتقادات، بنا را بر پشتیبانی از دولت بگذاریم.

وی ادامه داد: تشکیلات مؤتلفه از ابتدا براساس افقی که امام گذاشته حرکت کرده و ذره‌‌‌‌ای زاویه پیدا نکرده است. برای باقی ماندن در این راه پر پیچ وخم بین خودشان و خدا پیمان بسته‌اند که همه هزینه را بپردازند؛ راه هم جلوی آنها روشن بوده است.

دبیرکل حزب موتلفه اسلامی با تاکید بر اینکه هر آنچه به عنوان دموکراسی مطرح می‌شود مورد قبول ما نیست، اظهار داشت: در اساسنامه اولیه که با ویرایش شهید بهشتی شکل گرفته، اینکه ما به دنبال جامعه نمونه اسلامی هستیم، جزو بندها بوده است. ما امروز مدعی هستیم تمام لوازم یک حزب مقتدر اسلامی را داریم.

حبیبی افزود: اولین مسئله داشتن مبانی است، دوم اینکه حزب باید برای اداره کشور برنامه داشته باشد و سوم اینکه کسانی را داشته باشد که این مبانی را پیاده کنند. در مؤتلفه کار بی‌‌چارچوب نداریم و در مسیر تحقق آن افق حرکت می‌کنیم و با عوض شدن دبیرکل هم هیچ اتفاقی نمی‌افتد؛ چون ما به سیستم متکی هستیم. پایه این کار را آقای عسگراولادی گذاشتند.

وی اضافه کرد: ما در شرایط حاضر معتقدیم کسانی که ادعای دلسوزی انقلاب دارند، واجب سیاسی است که سلیقه‌‌‌های متعدد را به هم نزدیک کنیم؛ چون دشمن برای ریشه‌‌‌کن کردن اصل انقلاب به میدان آمده است. معتقدیم اگر کسی از دولت انتقاد دارد می‌تواند بیان کند؛ به شرط اینکه قصد تخریب و مچ‌‌‌گیری نباشد. در شرایط حاضر مؤتلفه معتقد است که همه نیروهای انقلاب باید سلیقه‌‌‌‌ها را به هم نزدیک و جانانه در حمایت از مقام معظم رهبری سینه سپر کنند.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.