غلامرضا فرجی درباره آخرین مصوبات جلسه امروز (دوشنبه ۱۱ تیرماه) شورای صنفی نمایش، اظهارداشت: فیلم «هزارپا» به سرگروهی پردیس کورش از روز چهارشنبه ۱۳ تیرماه به جای فیلم «سهیلا شماره ۱۷» نمایش داده می‌شود.

در این فیلم پُربازیگر هنرمندانی چون رضا عطاران، جواد عزتی، سارا بهرامی، مهران احمدی، لاله اسکندری، سعید امیرسلیمانی، شهره لرستانی، امید روحانی، سپند امیرسلیمانی، امیرمهدی ژوله، نعیمه نظام دوست، سینا رازانی و حسین سلیمانی ایفای نقش کرده اند.

در خلاصه داستان «هزارپا» آمده است: «رضا یک خلافکار خرده پا است که طی اتفاقی متوجه می شود دختری پولدار که پزشک آسایشگاه جانبازان است نذر کرده با یک جانباز ازدواج کند. رضا مقدمات لازم را می چیند تا با توجه به اینکه یک پایش را زانو به پایین از دست داده با این پزشک ازدواج کند اما رضا گیر گروهی از منافقین می افتد که کارشان شناسایی و ترور جانبازان است!»

سخنگوی شورای صنفی نمایش همچنین از ثبت قرارداد فیلم‌ «دم سرخ‌ها» به کارگردانی آرش معیریان برای اکران پس از فیلم «دشمن زن» نیز خبر داد و گفت: قرارداد فیلم «همه چی عادیه» محسن دامادی برای اکران پس از «دم ‌سرخ‌ها» در سرگروه ماندانا نیز ثبت شد.

وی درباره علت تغییر زودهنگام فیلم «شماره ۱۷ سهیلا» نیز توضیح داد: قرارداد اکران «شماره ۱۷ سهیلا» ۲ هفته ای بود و زمان آن به پایان رسیده بنابراین از چهارشنبه این هفته فیلم «هزارپا» جایگزین آن می شود.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.