در اطلاعیه ای که فدراسیون فوتبال بعدازظهر امروز (دوشنبه) منتشر کرد، آمده است: به اطلاع می رساند دیدگاه ریاست فدراسیون فوتبال در مخالفت با جریان سازی علیه تیم ملی، در باب برنامه تدوین و ابلاغ شده مسابقات باشگاهی در فصل جدید بوده است. 

فدراسیون فوتبال توضیح داده است که این برنامه در جلسات متعدد میان سرمربیان باشگاهی و سازمان لیگ مورد بررسی، تحلیل و مداقه قرار گرفته بوده و اساس موضوع موردنظر از سوی ریاست فدراسیون فوتبال، بر این منوال بوده که وقتی این برنامه تایید و ابلاغ می شود، اعتراض به آن در سطح رسانه ها و افکار عمومی قطعا تبعات مثبتی در پی نخواهد داشت. 

«مهدی تاج» رییس فدراسیون فوتبال اخیرا در گفت وگویی تصریح کرد: از همه اعضای خانواده بزرگ فوتبال شامل سرمربی تیم ملی، سرمربیان محترم باشگاهی، مدیران زحمتکش و ...درخواست کمک برای ایجاد آرامش در فوتبال کشورمان به ویژه در بُعد ملی دارد.

در اطلاعیه فدراسیون فوتبال با اشاره به این موضوع آمده است: طرح یکسویه این ماجرا و انتساب آن به مصون بودن فردی از انتقاد، قطعا و حتما مدنظر نیست و به دور از واقعیت است. 

در این اطلاعیه تاکید شده است: همگان می دانند اساسا، انتقاد، روندی صحیح و ثواب برای پیشرفت در امور است و فدراسیون فوتبال در همه ابعاد و شئون پذیرای انتقادات است اما مع الاسف برخی به قول عزیزی همواره عادت دارند با وارونه نمایی، امیال خود را پیش ببرند.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.