بوژیدار رادوشویچ دروازه بان کروات و گلر مورد علاقه برانکو برای نشستن روی نیمکت پرسپولیس، حالا انگیزه های بیشتری برای فصل آینده خود دارد. او گفت: «فکر می کنم قرار است در فصل آینده بازی های بیشتری برای تیمم انجام بدهم. من همیشه با این روحیه از خواب بیدار می شوم و امیدوارم که بتوانم فرصت های بیشتری برای خود بسازم. می دانم کسی که تلاش کند، قطعا به خواسته هایش می رسد و من هم از این قاعده، خودم را جدا نمی دانم.» 

او اضافه کرد: «تمرینات در کشورم را دنبال می کنم. پرسپولیس برای سفر به کرواسی، بهترین انتخاب را داشت. ما در این کمپ می توانیم به بهترین فرم بدنی و روحی برسیم و در بازگشت به لیگ برتر، هواداران تیم ملی قطعا شرایط بهتری از پرسپولیس می بینند. تمرین در کرواسی، به کادرفنی و من انگیزه های بیشتری می دهد که این امر می تواند به موفقیت های پرسپولیس کمک بیشتری کند.» 

از رادو پرسیدیم در صورت جدایی علیرضا بیرانوند، شاید تو گلر اول پرسپولیس شوی، نظرت در این مورد چیست؟ که گفت: «من مطمئنم بیرانوند در پرسپولیس می ماند. او یک دروازه بان ششدانگ است و مشخص شد که تمرینات ما در کنار هم، چه تاثیری در درخشش او در جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه داشت. ما با هم هنوز صحبت نکرده ایم، من به بیرانوند بابت درخشش در جام جهانی تبریک گفتم و حالا هم مطمئن هستم که او در جمع ما می ماند زیرا با باشگاه قرارداد دارد و پرسپولیس را رها نمی کند. با این حال، من برای هر اتفاقی آماده هستم.»


 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.