سیدحسین نقوی حسینی در توضیح جلسه امروز فراکسیون نمایندگان ولایی گفت: در این جلسه هماهنگی‌های لازم درباره جلسه غیرعلنی امروز مجلس صورت گرفت، جلسه ای که قرار است با حضور نوبخت و شریعتمداری برگزار شود.

وی ادامه داد: بر این اساس مقرر شد که آقای حاجی‌بابایی در جلسه غیر علنی نظرات فراکسیون را بیان کند.

نقوی حسینی با اشاره به بررسی طرح یک فوریتی حمایت از اقتصاد ملی در مقابل اقدامات خصمانه آمریکا در این جلسه گفت: با وجودی که این طرح توسط جمعی از نمایندگان و با هماهنگی کارشناسان و متخصصین تهیه شده باز هم قرار شد بحث و گفت‌وگوی بیشتری درباره ابعاد این طرح انجام شود. این طرح ابعاد مختلفی دارد که نمی‌توان با فوریت چنین طرح‌هایی را به نتیجه رساند و باید به عواقب و آثار این مواد ۲۴گانه فکر کرد.

وی ادامه داد: البته جمع بندی شورای مرکزی این بود که طرح یک فوریتی تهیه شده شرایط را برهم زده و مشکلات را بیشتر می‌کند آن هم در شرایطی که مجلس باید مسائل را بررسی کند و دولت به عنوان مسئول اجرایی کشور برای حل موضوعات لایحه ارائه کند چون دخل و خرج کشور در دست دولت است به همین دلیل مجلس آماده تصویب لوایح پیشنهادی دولت است.

سخنگوی فراکسیون نمایندگان ولایی به ارائه گزارش کارگروه اقتصادی فراکسیون در این جلسه اشاره و اظهار کرد: در این جلسه سالک، ساداتی نژاد، شهریاری، جعفرپور، بهمنی، حسن زاده، کریمی قدوسی، شکری و حسن بیگی اظهارنظر کردند.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.