قاسم احمدی‌لاشکی نماینده مردم چالوس و نوشهر در مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز (سه‌شنبه، ۱۲ تیر) پارلمان در تذکری شفاهی با بیان اینکه شرایط امروز بسیار خاص است و دست‌های پنهان برای ناامید کردن مردم در حال تلاش جدی است، اظهار داشت: متأسفانه تعدیل نیروی انسانی در شرکت‌های مختلف و مسائلی مانند تورم و گرانی باعث ایجاد فشار برای معیشت مردم شده است.

وی افزود: ترامپ برای کشور خطر نیست، بلکه خطر، انفعالی است که دچار آن شدیم. از صداو‌سیما، معتمدین، مسئولان، مردم، تریبون‌های نماز جمعه، مجلس و کل کشور می‌خواهم که آرامش را به کشور تزریق کنند.

نایب رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس اضافه کرد: ۱۸۷ نماینده مجلس در نامه‌ای خطاب به رئیس‌جمهور، خواستار ترمیم کابینه شدند، رئیس‌جمهور باید در این باره اقدام عملی انجام دهد؛ در دولت قبل، وزیر را در حین مأموریت خارجه عزل کردند، ما آن را نمی‌خواهیم، اما اینکه با وجود اتفاقات بسیار تلخ در حوزه بانکی همچنان رئیس بانک مرکزی به کار خود ادامه می‌دهد، غیرقابل قبول است. رئیس بانک مرکزی باید تغییر کند.

احمدی‌لاشکی تأکید کرد: امام‌خمینی(ره) فرمودند که اگر بنا باشد به جای اینکه اقتصاد مردم را درست کنیم و به جای اینکه به مخروبه‌ها رسیدگی شود، مسئولان بنشینند و با حرف و فحاشی به هم، از مسئله غفلت کنند، این همان چیزی است که قدرت‌های بزرگ و دشمنان می‌خواهند. زیرا در صورت غفلت از حل مشکلات کشور، مسئولان، عمال آمریکا محسوب می‌شوند، بنابراین باید دقت لازم صورت گیرد.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.