فرهاد عشوندی: حال استقلال خوب نیست. بعد از چند خرید پرهیاهوی ابتدایی و بمب هایی که صرف خریدن بازیکنان جوان و معمولی شد ، این تیم یکباره با پیامی از غیب ، خاموش شد. پولی در باشگاه نبود که صرف مربی ، بازیکنان کلیدی و حتی مالیات های شان شود. وضع به سمتی رفت که وینفرد شفر برای باشگاه ضرب الاجل اعلام کند. بازیکنان تیم هم یک به یک پست هایی گذاشتند که ۳ هفته ای می شود در انتظار باشگاه ماندند اما خبری نشده است.

این اتفاقات خشم هواداران این تیم را به همراه داشته است. آنها دنبال تجمع جلوی وزارت ورزش هستند و همین اتفاق سبب شده معاون ورزشی استقلال ، پندار توفیقی که البته سابقه حتی لحظه ای ورزش حرفه ای در کارنامه ندارد ، سراسیمه پستی منتشر کند ، از وزارت ورزش و اسپانسر تشکر کند و به هواداران بگوید از هیچ تجمعی جلوی وزارت ورزش حمایت نمی کنند.

به نظر می رسد در استقلال به این پختگی رسیده اند که با تجمع جلوی وزارت ورزش ، فشارهای پوپولیستی و رفتارهایی از این دست که دو سال قبل گروهی مدیریتش کردند و کار را به تجمع جلوی مجلس کشاندند ، اثربخش نخواهد بود.

رفتار آن روز حاصلش برکناری افشارزاده شد و گروهی که امروز مدیریت استقلال را دارند ، پسماند همان زمان هستند اما حالا این حقیقت را می دانند که قرار نیست کسی با یارکشی خیابانی برابرشان کوتاه بیاید پس سراسیمه می خواهند مانع از چنین تجمعاتی باشند!

اگرچه هواداران استقلال از این عدم شفافیت درباره قفل شدن فعالیت های تیم شان در فصل نقل و انتقالات خشمگینند اما این صف کشی های خیابانی کمکی به آنها نخواهد کرد و فقط بر التهابات می افزاید و فرصت را برای گروهی بیرون مانده از تیم هم فراهم می کند که خیلی نوع مدیریت شان تفاوتی با مدیران فعلی ندارد .

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.