روز گذشته صحبت کوتاهی با سرور جپاروف داشتیم که در ادامه می‌خوانید:

چرا به تهران نمی‌آیی؟
نباید بیایم. وقتی می‌آیم که طلب قبلی‌ام را داده باشند.

چقدر طلب داری؟
۱۳۴هزار دلار. فکر کنم قبلاً این را در رسانه‌ها مطرح کرده‌اند ولی باید بگویم کل قرارداد من با استقلال کمتر از ۳۰۰هزار دلار بود و این مقدار بیش از یک‌سوم کل قراردادم است. وقتی این همه برای استقلال بازی کرده‌ام و کادر فنی از من رضایت داشته و مرا برای فصل بعد می‌خواهد، چرا باشگاه اقدامی برای رفع مشکل من انجام نمی‌دهد؟

... خب فکر می‌کنی دلیلش چیست؟
اگر می‌دانستم که از شما نمی‌پرسیدم. برای خودم هم جالب است که برای کار‌های دیگر پول هست ولی برای من نیست!

منظورت بازیکنان است یا مربیان تیم یا اردوی خارج از کشور استقلال؟
من هیچ کاری به دیگر اعضای تیم ندارم. من فقط درباره خودم حرف می‌زنم. نمی‌دانم و نمی‌خواهم بدانم چه اتفاقی در بخش مدیریت باشگاه رخ می‌دهد ولی این را می‌دانم که برای استقلال بازی کرده‌ام و هنوز پولی که باید آخر فصل حدود ۸ هفته قبل می‌گرفتم را دریافت نکرده‌ام.

مالیاتت را هم نداده‌اند؟
وقتی پولم را نداده‌اند حتماً مالیاتش را هم نداده‌اند.

الان ازبکستانی؟
بله! ترکیه بودم و به کشورم برگشتم تا آماده بازگشت به تهران شوم. ما با هم حرف زده بودیم و دو ماه و نیم پیش به من گفتند پولت را می‌دهیم ولی ندادند. این درست نیست که حرفی می‌زنند و به آن عمل نمی‌کنند. من هر بار هر حرفی به استقلال زدم تا آخر به تعهداتم پای‌بند بودم، چون می‌دانم یک بازیکن حرفه‌ای هستم.

می‌دانی غیر از تو چند بازیکن دیگر تیم تان هم تمدید نکرده‌اند؟
خبرشان را دارم. نمی‌دانم چه تفکری وجود دارد. استقلال کمتر از یک ماه بعد در لیگ بازی دارد و بعد هم باید در لیگ قهرمانان آسیا شرکت کند. امیدوارم از این نظر به مشکل برنخورند. من هواداران استقلال را دوست دارم ولی آن‌ها به من حق می‌دهند که شرایط خودم و خانواده‌ام را هم باید در نظر بگیرم. من هم مثل آن‌ها نگران استقلال در آسیا هستم. ما خیلی زحمت کشیدیم که به اینجا رسیدیم و باید با قدرت ادامه دهیم.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.