عباسعلی باقری در گفت‌وگو با ایسنا، درباره زمان واریز قسط اول پاداش پایان خدمت فرهنگیان بازنشسته سال ۹۶ شهر تهران اظهار کرد: هنوز هیچ گونه واریزی برای بازنشستگان صورت نگرفته است اما طبق وعده‌هایی که داده‌اند قرار است این پرداخت در تیرماه انجام شود.

 

 وی همچنین در پاسخ به پرسشی درباره زمان انجام نقل و انتقالات نیرو به شهر تهران گفت: نقل و انتقالات بین استانی در حال حاضر در حال انجام است و افراد بسیاری ثبت نام کرده اند و هنوز هم  برای ثبت نام فرصت دارند.

 

مدیرکل آموزش پرورش شهر تهران با بیان اینکه بخشنامه نقل و انتقالات بین منطقه‌ای دهه آخر تیر صادر و شروع خواهد شد گفت: ابتدا باید نتیجه نقل و انتقالات از خارج استان مشخص شود تا بتوانیم بر اساس آن برای نقل و انتقال و توزیع بین منطقه‌ای برنامه ریزی کنیم.

باقری با اشاره به اینکه پیش بینی و برآورد ما بازنشستگی ۴۸۰۰ نفر از همکارانمان در آموزش و پرورش شهر تهران در سال جاری است اظهار کرد: راهکارهای مختلفی برای جبران کسری نیرو در دست انجام داریم که از جمله آنها توجه به خرید خدمات آموزشی بویژه برای هنرستان‌ها، حق‌التدریس و همین نقل و انتقالات برون استانی است.

به گزارش ایسنا، بخشنامه نقل و انتقال فرهنگیان در  دهه سوم اردیبهشت شروع شد و بر اساس جدول زمانبندی نقل و انتقالات برون استانی؛ مهلت ثبت نام در سامانه http://enteghal.medu.ir برای متقاضیان تا ۱۴ تیرماه است و اعلام نتایج نقل و انتقالات و صدور ابلاغ پس از طی فرآیندهای لازم حداکثر تا ۲۵ مرداد ماه انجام خواهد شد.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.