حمیدرضا گرشاسبی که با رسانه رسمی باشگاه پرسپولیس گفتگو می کرد در مورد آخرین وضعیت نقل و انتقالات این تیم گفت: لیست ما تکمیل شده است و تنها وحید امیری و سروش رفیعی مانده اند که اگر این دو هم قراردادشان را نهایی کنیم دیگر جای خالی نداریم.

وی با اشاره به انتقاداتی که این روزها از دریافت ارز دولتی توسط این باشگاه و مسائل پیرامون آن مطرح می شود، گفت: بعد از بررسی هایی که داشتیم و آماری که از میزان بدهی به مربیان و بازیکنان خارجی داشتیم، از آقای سلطانی فر کمک خواستیم و ایشان هم در نامه ای به بانک مرکزی درخواست کردند که به ما کمک شود.

گرشاسبی ادامه داد: یک ماه است که ما پیگیر هستیم اما هنوز پاسخ مثبت یا منفی از سوی بانک مرکزی به ما داده نشده است.

وی با تاکید بر اینکه در رسانه رسمی باشگاه این موضوع را اعلام می کند گفت: ما خلاف کرده ایم تا پرسپولیس محروم نشود. به ما ابلاغ شد که اجازه نداریم ارز آزاد خریداری کنیم. اگر این کار را نمی نمی کردیم باید لیگ جدید را با ۶ امتیاز منفی شروع می کردیم. 

گرشاسبی ادامه داد: ما به عنوان مسئول موظف هستیم از این امانت(پرسپولیس) به خوبی محافظت کنیم. ما مجبور هستیم که این کار را بکنیم وگرنه هیچکس نمی توانست این ضرر را جبران کند. الان هم یکی دو مورد شکایت از خارجی ها داریم که منتظر هستیم بانک مرکزی درخواست ما را عملی بکند تا از این وضعیت خارج شویم. 

وی افزود: از آقای سلطانی فر تشکر می کنم که خودشان پیگیر بودند تا این مشکل حل شود. با این حال تا این لحظه هنوز هیچ ارز دولتی به باشگاه تعلق نگرفته است. 

سرپرست باشگاه پرسپولیس ادامه داد: آقای سلطانی فر به دنبال این هستند که تنشی بین دو باشگاه بوجود نیاید. اگر با یک باشگاه نشست داشته باشد با باشگاه دیگر هم قطعا جلسه می گذارد تا به وضعیت این دو باشگاه رسیدگی شود. بزودی درصدی را از اسپانسر باشگاه دریافت خواهیم کرد تا به بازیکنان بدهیم. 

حمیدرضا گرشاسبی در مورد انتخاب رنگ پیراهن پرسپولیس نیز گفت: هواداران باید بدانند که ما با اسپانسری که قرارداد بستیم یک مجری است که طبق قانون برند پرسپولیس را در اختیار قرار گرفته است. در نامه ای به این شرکت مجری اعلام کردیم که باید موارد قانونی رعایت شود و حمایت از کالای ایرانی هم در نظر گرفته شود. 

وی در مورد احتمال بازگشت مهدی طارمی به پرسپولیس گفت: اصلا چنین صحبتی در این مورد نشده است. اما بجز فهرستی که لیستی که برانکو تهیه کرده بود، خوشحالم که امسال خیلی از ستاره های لیگ برتر متقاضی حضور در پرسپولیس بودند با اینکه نقل و انتقالات ما بسته بود. این نشان می دهد که پرسپولیس با برانکو تیم بزرگی شده است. 

گرشاسبی خاطرنشان کرد: امسال برای پیوستن به پرسپولیس ترافیک بازیکن بود که از همه آنها تشکر می کنم. شرمنده هستیم که به خاطر محرومیتی که داشتیم نتوانستیم آنها را جذب کنیم. 

وی در مورد برگزاری سوپرجام با استقلال گفت: هر تصمیمی که قانونی باشد و از سوی مسئولان اعلام شود را می پذیریم. سیاست باشگاه پرسپولیس کش و قوس و ایجاد تنش نیست و تابع تصمیم مسئولان هستیم. 

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.