کریستیانو رونالدو باید تصمیم بگیرد که خواستار ترک رئال مادرید است یا خیر، او علاقه مند است با احساسات مردم تورین آشنا شود. او در ماه آوریل پس از برتری ۳ بر صفر مقابل یوونتوس در بازی رفت برابر یوونتوس درخصوص احترامش به طرفداران قهرمان سری آ صحبت کرده بود.

رونالدو پس از گل زیبایش به جیانلوئیجی بوفون توسط طرفداران یوونتوس تشویق شد و در این باره به دوربین باشگاه رئال گفته بود: این یکی از شایسته ترین لحظات دوران حرفه ای من بود. برای افرادی که مرا در ورزشگاه مانند یوونتوس تشویق کردند، جایی که آنها بازیکنان بزرگی داشته‌اند و جایی که آنها بازیکنان بزرگی دارند، لحظه ای عالی است. من بسیار خوشحالم و هیجان زده هستم چون همیشه از زمانیکه یک پسر کوچک بودم یوونتوس را دوست داشتم. من باید از تمام ایتالیایی هایی که در ورزشگاه حضور داشتند تشکر کنم و همه آنهایی که از من دلسرد شدند.

ظاهرا شب گذشته خورخه مندز، مدیربرنامه‌های رونالدو جلسه‌ای با فلورنتینو پرز، رئیس باشگاه رئال مادرید داشته تا پیشنهاد باشگاه یوونتوس را به آنها ارائه کند و در صورتی که کهشکشانی‌ها با فروش ستاره پرتغالی موافق باشند به احتمال او با مبلغ ۱۰۰ میلیون یورو مادرید را ترک کند.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.