دکتر امین نوروزی پرونده ای علیه استقلال باز کرده که می تواند خبرساز شود. خریدهای جدید استقلال دقیقا در زمانی اتفاق افتادند که سرمربی تیم اصلا در تهران نبود. روز گذشته یکی از این خریدها به تیم اولیه اش برگشت و حالا امین نوروزی نکاتی قابل تامل به رسانه ها گفته است. اینکه چطور با بازیکن مصدوم قرارداد بسته اند بدون اینکه با تیم پزشکی باشگاه هماهنگی شود.

بی تردید یکی از بهترین تیم های پزشکی میان همه تیم های ایرانی را استقلال در اختیار دارد و حالا آبی ها انگار دچار چالش با هم شده اند و دارند بازیکنان شان را هم برای تست های پزشکی به ایفمارک می فرستند!

امین نوروزی در جدیدترین سخنانش نکاتی گفته که باید پیگیری شوند. او گفته است:«به هنگام عقد قراردادهای بازیکنان جدید استقلال من در ایران منتظر تماس مسئولان باشگاه بودم ولی هیچ ارتباطی با من برقرار نشد. متاسفانه بازیکنی با باشگاه استقلال قرارداد بسته که سه ماه پیش عمل رباط صلیبی انجام داده است و من هم روز گذشته از همکارانم خواستم  تا مدارک پزشکی‌ و جراحی‌ این بازیکن را از وی بگیرند و آن را برایم بیاورند. زمانی که این بازیکن با استقلال قرارداد بسته بود فقط سه ماه از تاریخ عملش گذشته و با گذشت حدود یک ماه از عقد قرارداد تازه نزدیک به ۴ ماه است که چنین جراحی سنگینی را پشت سر گذاشته است.»

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.