آقای سرمربی حالا منتظر تمدید قرارداد وحید امیری و بازگشت علیرضا بیرانوند است و روی سروش رفیعی هم حساب کرده. اتفاقا سرپرست باشگاه پرسپولیس هم از توافق با این بازیکن خبر داده بود اما جزییات این توافق را منتشر نکردند. ماجرا از این قرار است که سروش رفیعی در دیدار با سرپرست و عضو هیات مدیره باشگاه پرسپولیس حتی رقم و مدت قراردادش را هم مشخص کرده و قول داده که از نیمه فصل، در خدمت پرسپولیس باشد.

البته نه فقط در نیم‌فصل دوم لیگ هجدهم چرا که قرارداد او اعتباری دو سال و نیمه دارد. در واقع قرارداد سروش رفیعی به جز نیم فصل اول که دور از پرسپولیس و در یک تیم دیگر تهرانی سپری خواهد شد، یک فصل و نیم خواهد بود که شامل فصل‌های هجدهم و نوزدهم لیگ برتر می‌شود اما شرط و شروطی هم دارد این قرارداد. مثلا اینکه سروش در پایان لیگ هجدهم حق فسخ خواهد داشت اما باید ببینیم آن موقع هم مشتری خارجی دارد که با پرسپولیس فسخ کند یا نه.

در مورد رقم قرارداد سروش رفیعی هم شنیده‌ایم که او در این دو فصل بیش از دو میلیارد و پانصد میلیون تومان از پرسپولیس پول می‌گیرد؛ تقریبا سالی یک میلیارد و سیصد میلیون تومان. ضمنا باشگاهی که سروش قرار است نیمه‌ اول فصل را آنجا بگذراند، پولی به این بازیکن پرداخت نخواهد کرد و البته هنوز مشخص نشده کدام باشگاه. نظر برانکو این بود که او نیم‌فصل اول را به جای بازی در تیمی دیگر، در تمرین‌های پرسپولیس بگذراند اما سروش گفت که می‌خواهد شانس خود را برای حضور دوباره در تیم‌ملی بیازماید و قرار شد در نیمه اول فصل با پیراهن پیکان بازی کند.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.