علیرضا فغانی درباره قضاوت هایش در جام جهانی روسیه، گفت: خدا را شکر سه بازی با قضاوت ما به خوبی تمام شد. ما هم فعلا در این تورنمنت هستیم. هرچند یکسری تیم ها و داوران چهارم روسیه را ترک می کنند.

وی افزود: از آسیا فقط تیم داوری ایران و بحرین یعنی نواف شکرالله در جام جهانی باقی مانده ایم و کماکان در تمرینات و کلاسها شرکت می کنیم.

داور بین المللی ایران در خصوص احتمال قضاوتش در فینال جام جهانی، گفت: به هر حال ما آماده هستیم. اگر قضاوت بدهند برنامه ریزی می کنیم. تمام داوران سعی دارند در بالاترین سطح قضاوت کنند. متاسفانه تیم ملی کشورمان در جام جهانی بالا نیامد ولی خوشبختانه تیم دیگری هم از آسیا در جام جهانی نیست و شانس داوران آسیایی برای قضاوت هست.

فغانی درباره میزان تمایلش برای قضاوت فینال تاکید کرد: چرا که نه؛ ما هم مثل تمام داوران دوست داریم فینال را قضاوت کنیم ولی اگر هم نشد چیزی را از دست نداده ایم.

وی درباره رضا سخندان و محمدرضا منصوری کمک هایش هم گفت: دوستی و رفاقت سرجایش است ولی در کارم سختگیر و عصبی هستم و دوست دارم کار به نحو احسن انجام شود. همه برای یک هدف تلاش می کنیم. اگر یک نفر نقصان باشد در کار همه خلل ایجاد می شود ولی در کل هیچکس کامل نیست.

داور بین المللی ایران درباره اینکه چرا برای تماشای بعضی از مسابقات در مسکو عازم ورزشگاه می شود؟ به برنامه فصل داغ فوتبال گفت: مقر ما در مسکو است و به نوعی باید بازی هایی که در این شهر برگزار می شود را از نزدیک تماشا کنیم.

فغانی در پایان درباره عکس جنجالی اش در ورزشگاه که در حال فرستادن بوسه از پشت تلفن همراه است، تاکید کرد: برای تماشای یک مسابقه در جایگاه ویژه بودیم. تا آن موقع اینترنت نداشتیم ولی وقتی اینترنت وصل شد دخترم تماس گرفت که من هم برایش بوسه فرستادم. آن عکاس هم عکس را گرفت و منتشر کرد که انعکاس داشت.دوستان شیطنت خاص خودشان را دارند ولی من از کسی دلخوری ندارم.

 

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.