در شرایط تورم فعلی، نگهداری پول نقد برای افراد زیان آور است. بنابراین افراد تمایل به سرمایه گذاری پربازده دارند و اینجاست که کلاب رنتر می‌تواند بعنوان یکی از گزینه‌‌های پیش رو مطرح ‌شود.

1

استارت آپ کلاب رنتر در سال ۱۳۹۶ فعالیت خود را به عنوان یک استارتاپ با هدف اجاره کوتاه مدت انواع کالا و تجهیزات آغاز نمود. پس از مدتی فعالیت در این زمینه، توانست جایگاه اولین و بزرگترین مرجع اجاره کالا را برای خود کسب کند.

کلاب رنتر هم اکنون در سه بخش اجاره کوتاه مدت ، اجاره به شرط تملیک و جذب سرمایه‌گذار فعالیت دارد ، در ادامه به توضیح مختصری می پردازیم.

اجاره به شرط تملیک

در واقع اجاره به شرط تملیک همانند خرید اقساطی است با این مزیت که اجاره‌گیرنده می‌تواند در صورت تمایل وسیله را به شرکت عودت دهد و فقط بهای اجاره آن مدت را پرداخت نماید.

سرمایه گذاری با سبکی متفاوت

2

اگر شما از آن دسته افرادی هستید که به دنبال سرمایه گذاری مطمئن و بی دردسر می‌گردید می توانید با این روش درآمد خوبی را برای خود کسب کنید ، این روش راهی برای سرمایه گذاری است که ریسکی برای شما ندارد.

شما می توانید با روش های مختلفی که به شما پیشنهاد می شود از جمله سرمایه گذاری یا خرید کالا، خود را در سود اجاره به شرط تملیک محصولات کلاب رنتر شریک کنید.

درکلاب رنتر افراد می‌توانند در بخش "بهترین سرمایه‌گذاری" کالای مورد نظر خود را برای اجاره به شرط تملیک تامین کنند و در مقابل کسانی که نیاز به این محصولات دارند آن را به روش کلاب رنتر، اجاره و در نهایت صاحب شوند.در ضمن تامین‌کنندگان سالانه، با نرخ بازده 30% سود کسب می‌نمایند.

افرادی که بدنبال سرمایه‌گذاری شرعی هستند نیز در این بخش می‌توانند بدون نگرانی و با خیال راحت از طریق اجاره کالا به فرد اجاره گیرنده در بخش اجاره به شرط تملیک اقدام به تامین کالا و کسب سود نمایند.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.