عبدالرضا رحمانی فضلی روز یکشنبه در نشست ستاد راهبری اقتصاد مقاومتی سیستان و بلوچستان در زابل اظهار داشت: هر سرمایه گذاری که در مناطق مرزی سرمایه گذاری کند و به دلایل امنیتی با مشکلی رو به رو شود ضرر و زیان او از سوی دولت پرداخت خواهد شد.

وی بیان کرد: یک واحد تولیدی نباید به دلیل مشکل در بازپرداخت اقساط تسهیلات تعطیل شود.

وزیر کشور ادامه داد: برای رونق تولید در کشور باید همه ما دست در دست یکدیگر دهیم تا به پیشرفت‌های مدنظر برسیم.

وی گفت: مدیران باید با غیرت و تعصب مشکلات واحد‌های تولیدی خودشان را برطرف کنند.

رحمانی فضلی بیان کرد: همه مناطق جغرافیای کشور امکان استقلال اقتصادی خودشان را دارند و باید این فرصت در اختیار آن‌ها قرار داده شود.

وی اظهار داشت: استان سیستان و بلوچستان از وجود نیرو‌های توانمندی برخوردار است که مدیران برای برطرف کردن مشکلات این استان باید به آنان فرصت خدمتگزاری بدهند.

وزیر کشور گفت: بنیاد برکت در یک برنامه پنج ساله ۱۵۰ میلیارد تومان در سیستان سرمایه گذاری می‌کند که امیدواریم مشکلات این منطقه بر طرف شود.

وی تاکید کرد: مشکلات سیستان باید به دست خود مردم این منطقه بر طرف شود.

رحمانی فضلی اظهار داشت: ما خدمتگزاران مردم هستیم و مردم، ولی نعمتان ما هستند و باید برای بر طرف کردن مشکلات شان نهایت تلاش خود را بکار گیریم

وزیر کشور افزود: نخبگان سیستان راهکار‌های توسعه این منطقه را ارائه کنند، زیرا این اقدام آنان توسعه‌های بعدی را رقم خواهد زد.

وی گفت: برخی از مشکلات مردم نتیجه سوء مدیریت برخی از مدیران است و باید تلاش کرد تا این سوء مدیریت‌ها بر طرف شود.

عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور روز یکشنبه در راس هیاتی به منظور بررسی مسائل و مشکلات خشکسالی سیستان وارد زابل شد و علاوه بر بازدید از طرح ۴۶ هزار هکتاری آبیاری اراضی کشاورزی دشت سیستان با لوله، همچنین از منطقه ویژه اقتصادی رامشار و بازارچه مرزی تخت عدالت دیدن کرد.

وی همچنین در نشست با معتمدان و بزرگان طوایف سیستان در شهرستان زهک و ستاد راهبری اقتصاد مقاومتی سیستان و بلوچستان شرکت کرد و قرار است عصر امروز در نشست شورای اداری نیز حضور یافته و به بررسی مسائل و مشکلات منطقه بپردازد.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.