به گزارش دیلی استار، داور شوکر رئیس فدراسیون فوتبال کرواسی در صحبت‌هایی قبل از دیدار تیم ملی این کشور و انگلیس گفت: مودریچ امسال فصل بسیار خوبی در رئال مادرید و تیم ملی کرواسی داشت و عملکرد بسیار خوبی ارائه داد. او یک الگو برای تمامی بازیکنان محسوب می‌شود. اگر من برای انتخاب بهترین بازیکن حق رای داشتم قطعا به لوکا رای می‌دادم. درباره لوکا باید بگویم که کیفیت او در تمامی بازی‌های این فصل در بالاترین حد بوده است و علاوه بر این آمادگی بدنی بالا هم به او کمک کرده تا در بهترین شرایط خودش قرار داشته باشد.

تیم ملی کرواسی بعد از ۲۰ سال توانست جواز حضور در نیمه نهایی جام جهانی را به دست بیاورد و امشب (چهارشنبه) و از ساعاتی دیگر باید در دیدار نیمه نهایی به مصاف تیم ملی انگلیس برود. برتری در این دیدار باعث  خواهد شد تا کرواسی برای اولین بار در تاریخ به دیدار نهایی جام جهانی راه یابد. 

او در پایان گفت: مرز بین برد و باخت در فوتبال خیلی باریک است. ما در بازی با دانمارک در دور دوم ممکن بود حذف شویم و من اکنون در کنار پدر و مادرم مشغول خوردن و آشامیدن بودم و بازی‌های فوتبال را از تلویزیون می‌دیدم ولی الان در ورزشگاه هستم. در بازی با انگلیس هم هر اتفاقی می‌تواند رخ دهد.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.